Hoelaat staat in Nederlandse tijd de aflevering ongeveer online?
Ligt eraan waar je hem download, torrents staan er meestal al een paar minuten na de uitzending op, maar dan is de download snelheid super langzaam.
Met NZB (nieuwsgroepen) staan ze er na 1-2 uur helemaal op. En dan is de downloadsnelheid maximaal.
Succes heren, om 21.00 kan ik alf.17 eindedlijk gaan checken zonder subs nog dan _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
En dan is ie pas vannacht rond 3 uur te dowloaden ofzo ?
hoezo niet eerder?
Ik kijk mee met amerika, sinds season 3 al.
Rond 03.30 is het idd te DL _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
maar hoezo komt ie in amerika ineens 's middags erop? als jij hem op nl tijd op 21uur gezien had was het daar ongeveer 3/4 uur 's middags ofzo ?! ?! _________________
Vette episode
Alleen het einde was kut...
Maar aangezien de promo pics van episode 19 er al zijn verwacht ik niet dat dit verkeerd afloopt.. _________________
Vette episode
Alleen het einde was kut...
Maar aangezien de promo pics van episode 19 er al zijn verwacht ik niet dat dit verkeerd afloopt..
Ik vondt het einde wel wat hebben _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Leeftijd: 108
oeee naisee *_*
ik kan niet wachten. hij is nog bezig
met downloaden bij mij. alleen het gaat
echt hééél erg langzaam¬¬ _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Leeftijd: 108
ohmygawd.
rick, ben je nu serieus zó vroeg opgestaan
om hem te zien?!?!?
dát is zieeeek xD hahahah! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
En dan is ie pas vannacht rond 3 uur te dowloaden ofzo ?
hoezo niet eerder?
Ik kijk mee met amerika, sinds season 3 al.
Rond 03.30 is het idd te DL
Sorry dat ik dit hier vraag op het forum van prison break maar is dat via zo'n speciale satelliet dat je meekijkt?
Zoja, wil je even deze vragen beantwoorden a.u.b.
- Hoe heet zo'n satelliet of bij welke "verdeler" kan je dat krijgen
- Hoeveel kost dat ongeveer
- Je moet dan vast ook nog een abbonement hebben op die buitenlandse zenders, hoeveel kost dat dan weer per maand?
Haha...
wou eigenlijk iets later mijn bed uit gaan....
alleen er moest bij ons al iemand vroeg weg vanochtend...
daar was ik dus wakker van geworden...
jah en als je dan weet dat prison break al te downloaden is... dan val ik niet meer in slaap
Ik heb ook een paar gehoord dat ze gewoon tot vanacht 4 uur wakker gebleven zijn om te dowloaden... dat is pas zieeeek xD.... _________________