waha, hebben jullie hem nou nog niet? en jullie denken dat jullie de enige zijn die ondertitelen? wat een noobs zijn jullie toch, ik heb hem al sinds vanochtend half 10
succes jongens
btw
SXForce EDIT: *GEEN SPOILERS AUB*
waha, hebben jullie hem nou nog niet? en jullie denken dat jullie de enige zijn die ondertitelen? wat een noobs zijn jullie toch, ik heb hem al sinds vanochtend half 10
succes jongens
btw
*GEEN SPOILERS AUB*
Leuk voor jou?
Ik vind het best wel knap trouwens.
8 uur in de ochtend komt de Engelse subtitle uit, en dan is hij al in twee uurtjes vertaald en bijgesynced?
Ej jongens echt super bedankt maar weer. Echt tof dat jullie dit voor ons doen op jullie vrije dag super! En wat Wrongless ofzo iets betreft hij is homo die weetni beter laat hem maar ergens anders downloaden. Sukkel!
Bedankt jongens!! _________________ Fernando Sucre: 'Suck it General!'
Als het ergens anders al eerder te downloaden is, zou iedereen dat echt wel weten. Zeker ik omdat ik zelf ook ondertitel.
De enige andere die ondertitelen zijn Jay en Xtreme, maar die zijn altijd veeel later klaar. En wij gaan voor goede kwaliteit met een goede snelheid. Jay gaat alleen maar voor de kwaliteit. En ik denk dat de Snelheid/Kwaliteit verhouding bij ons vele malen hoger ligt.
Bij Jay zaten er toch nog erg veel fouten in viel mij op, toen ik alle seizoenen keek op gekopieerde dvd met hun ondertitels erop _________________ Meest gehaatte forum member.