Goodluck _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ja precies take your time, de subs van jullie zijn altijd top _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Hoi allemaal,
ik ben Kim en net als jullie superfan!
geniaal bedachte serie!! !
Ik zal wel superdom zijn, maar vandaag beginnen ze met aflevering 8 en 9 van seizoen 4??
Ik heb dan de eerste 7 gemist en kan geen serie kijken op comp, wat mij zeer triest stemt! Maar o zo spannend... hoe gaat het verder.... ik wil vanavond niet kijken als ik dan een gedeelte mis. dan wacht ik wel op dvd.. koop ik ze allemaal
jullie berichten zo te lezen is iedereen wel goed op de hoogte.. dus hou jullie berichten wel bij
Maar goed ik ratel! dus,,,, Hai allemaal!! leuk om lid te zijn!! groetjes Kim _________________ Wie vind het nou geen goede serie?? Maar de meningen verschillen, dus ik vraag me af welke van de vier seizoenen tot nu toe is het beste???
Mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar seizoen 1 en 3... maar ik heb nog geen optimaal beeld, helaas 4 nog niet gezien!!! ben benieuwd... gr Kim
In ieder geval welcome & Enjoy ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Wanneer is ongeveer de ondertiteling klaar? _________________ Deze gebruiker is gebanned van het prisonbreak forum.
Besteed AUB geen aandacht aan zijn / haar berichten.
Ze hopen rond 14.00, maar ook wat later zijn, ze doen hun best hou de site in de gaten _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Ja is niet erg joh, we zien het vanzelf wel _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )