De ondertitel van volgende week is niet 1 lange ondertitel. Het zijn namelijk gewoon twee afleveringen die achter elkaar worden uitgezonden.
Op zaterdag vertalen wij dus aflevering 21, die is er dan waarschijnlijk om een uur of drie.
Op zondag vertalen wij aflevering 22, maar ik kan nog niet zeggen wanneer die er is. Ga er maar vanuit dat deze pas in de avond komt.
Maar zenden ze in Amerika de afleveringen wel op 1 dag achter elkaar aan? Dus allebei op vrijdag? _________________ Be the change you want to see in the world
Zit er nog een logica achter? kan je niet 2 extra mensen bij elkaar krijgen zodat het bijvoorbeeld wel voor 3 uur zaterdag kan, ik en marco ondertitelen ook samen, maar jullie willen zeker dat al jullie ondertitels door JULLIE worden gedaan _________________ Meest gehaatte forum member.
Zit er nog een logica achter? kan je niet 2 extra mensen bij elkaar krijgen zodat het bijvoorbeeld wel voor 3 uur zaterdag kan, ik en marco ondertitelen ook samen, maar jullie willen zeker dat al jullie ondertitels door JULLIE worden gedaan
Haha, dat heb je goed gezien. Ja, ik zou liever ook de laatste twee afleveringen van deze nieuwe reeks (17-22) alleen met Dunax doen. Staat gewoon wat leuker. En als jullie heel aardig zijn, ondertitel ik zaterdag avond na het werk ook al wel wat regeltjes, zodat hij wel vroeger op zondag af kan zijn.
Even voor de duidelijkheid. De subs van aflevering 21 staan er zaterdag al op. De subs van alfevering 22 zondag.
Sorry dat ik het zeg maar jullie zijn echt sloom met ondertitelen.. Please volgende keer wat sneller want dat wachen wordt ik niet goed van. Het lijkt wel als of jullie geen engels kunnen ofzo..
Ik hoop dat jullie me niet teleurstellen zaterdag maar ik vrees het ergste. Nog nooit zo'n sloom stel bij elkaar gezien _________________ Deze gebruiker is gebanned van het prisonbreak forum. Reageer niet op dit bericht
Kan ik zo doen John maar ik geef deze site nog een kans.. Is ook wel de laatste hoor.. Wordt altijd doodziek van dat wachten.. Als je ondertiteld moet je het goed doen en niet zo sloom als hier. Amateurs _________________ Deze gebruiker is gebanned van het prisonbreak forum. Reageer niet op dit bericht
Leeftijd: 108
als jij dit zo'n rot ondertitelingen vindt
en dat je het sloom vindt gaan.
waarom ga je niet ergens anders zoeken?
wij hebben hier geen mensen nodig
die alleen maar zeuren.
alsjeblieft zeg. iedereen die hier een
member is op het forum is hartstikke blij
met de ondetitelingen van hun, als jij het
daar niet mee eens bent, wat kom je hier
dan doen?
hun proberen de ondertiteling gewoon zo
goed mogelijk te krijgen. zonder fouten.
want weet je, daar worden ook mensen
doodziek van.
en ik denk dat heel veel mensen voor goede
kwaliteit zoeken ookal moeten ze daar
even voor wachten.
dus als je het niet erg vindt, stop met zeggen
dat ze het sneller moeten doen en ga
ergens anders zoeken? _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Met de kwaliteit is niks mis. Maar ik mag toch wel zeggen dat de mensen die dit ondertitelen sloom zijn..:S ik moet GVD 5 uur wachten op een ondertitel.. Stelletje slome apen bij elkaar _________________ Deze gebruiker is gebanned van het prisonbreak forum. Reageer niet op dit bericht
Met de kwaliteit is niks mis. Maar ik mag toch wel zeggen dat de mensen die dit ondertitelen sloom zijn..:S ik moet GVD 5 uur wachten op een ondertitel.. Stelletje slome apen bij elkaar
Zeik niet zo man. Als je het traag vind ga je toch lekker zelf ondertitelen, je moet blij zijn dat ze hun vrije middag hiervoor willen opofferen. _________________ Be the change you want to see in the world
Leeftijd: 18
Fish 40 schreef:
Gretchen4President schreef:
Met de kwaliteit is niks mis. Maar ik mag toch wel zeggen dat de mensen die dit ondertitelen sloom zijn..:S ik moet GVD 5 uur wachten op een ondertitel.. Stelletje slome apen bij elkaar
Zeik niet zo man. Als je het traag vind ga je toch lekker zelf ondertitelen, je moet blij zijn dat ze hun vrije middag hiervoor willen opofferen.
²
Ochtendje wachten is toch niet zo moeilijk -.-''. In die tussentijd kan je wel wat anders doen.