alleen echt raar.. ik download elke week van www.mininova.org een torrent van de gewelidge EZTV..
Alleen nu staat er niks op, ofja niks.. maar 4 verschillende torrents..
iemand een idee hoe dit komt? _________________ Michael Scofield: ''Then Come And Get It!!''
Mischien zijn er veel minder kijkers in amerika die prison break opnemen en dan op het net zetten. Vroeger toen prison break nog op dinsdag kwam, keken de mensen naar heroes en namen prisonbreak op. Dus mischien is het de reden dat de aflevering komt op vrijdag in plaats van dinsdag
ook zijn de kijkcijfers gekelderd. Ik denk dat er nog gemiddeld 2 miljoen kijkers ziijn in amerika , dus ook minder uploaders
maar rapidshare is het makkelijkste _________________ t-bag: "We going down together like trafic and weather
hoe werkt dat met rapidshare dan?
krijg je dan ook gewoon een aiv bestand?
waar je later bijv. met vobsub de ondertiteling mee kijkt? _________________ Michael Scofield: ''Then Come And Get It!!''
heeft iemand een directe link waarvan ik(zonder virussen pb kan downloaden)
ik heb alle seizoenen elke keer met torrents gedaan via www.mininova.org o.i.d. maar nu geeft bovenstaande site weinig torrents weer.. _________________ Michael Scofield: ''Then Come And Get It!!''
Leeftijd: 90
Als je via rapidshare download krijg je het zelfdfe bestand. Het kan ook zijn dat je hem in bijv. 2 delen krijgt.
De snelheid ligt wel vaak een stuk lager vind ik dan bij torrent. Voor de gene die via mininova downloaden, de torrents die er nu staan doen het gewoon goed, en de bestanden zijn in orde.
mininova is begonnen met filteren van "illegale" dingen op de site wss omdat ze zaakje hebben met brein -.- ,
prison break download ik altijd op: www.eztv.it daar staat het altijd het eerste op
verder, succes met subs... wss rond 2/3uur af ofzo? net als voorgaande 2 weke
We weten niet wat er nog op ons pad gaat komen. Dus we kunnen echt niet precies zeggen wanneer de ondertitel klaar is.
Het enige wat we op dit moment kunnen zeggen is dat hij voor 3 uur af is.
We weten niet wat er nog op ons pad gaat komen. Dus we kunnen echt niet precies zeggen wanneer de ondertitel klaar is.
Het enige wat we op dit moment kunnen zeggen is dat hij voor 3 uur af is.
ok, hartstikke bedankt dat jullie hierop reageren en hier tijd voor nemen!
nog succes!