super dat jullie dit doen hoor, maar weet iemand of er al een andere nl sub is van afl 22??
Kan iemand mij een link pmen dan aub
Wil ze graag vanavond kijken!
Thx _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
Die is er nog niet, het wordt dus rustig afwachten, of check ze met engelse subs
heb ik ook gedaan _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
super dat jullie dit doen hoor, maar weet iemand of er al een andere nl sub is van afl 22??
Kan iemand mij een link pmen dan aub
Wil ze graag vanavond kijken!
Thx
Wij zijn zover ik weet altijd de eerste met de Nederlandse subs. Tenzij nu iemand denkt, zij vertalen 21, dan doe ik 22. :p Maar wij vertalen 22 ook nog, alleen komt die morgen pas.
Ik heb episode 22 gewoon met engelse subs gekeken, ik wacht rustig jouw subs af
de subs van 21 waren weer perfect ! _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Morgen episode 22 checken met de subs, heb ze tot nu toe met eng. subs gezien
en ja zoals vele het eens zijn, echt tof dat jullie het nog steeds doen _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Zou mooi zijn vandaag...zo na de bekerfinale...de echte finale
TOP jongens en tot aan de Prisonbreak the movie zal ik maar zeggen!
voor wanneer is prison break the movie eigenlijk verwacht ??
zal deze ook uitgezonden worden op fox (en daarna downloadbaar :p )
en idd respect voor degene die de ondertitels maken dikke merci !!
Ergens op deze site staat dat de final break op 27/27 mei uitgezonden wordt.
Ik neem aan dat die daarna dus te downloaden is .......
@All STar : De film bestaat uit aflevering 23/24....de film is dus het laatste wat betreft prison break.
Hoop aflevering 21/22 straks te branden, dan ga ik ze mooi op tv kijken....toch stukken
beter dan op de laptop _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
ik las ook ergens dat afl. 23 en 24 pas in juli komen ? en zelfs na de film , weet iemand of dit klopt??
De wereld premiere is al geweest, de uitzending op sky1 is 27 mei, de dvd release is 21 juli 2009 _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile