Bedankt voor ook deze laatste keer te willen ondertitelen en dit zo snel terwijl het toch iets moeilijker was dan gewoonlijk!!
Kvind het eigenlijk echt jammer dat het gedaan is, 4 jaar, 4 seizoenen lang elke keer meegekeken en nu is er geen vervolg meer
Het einde was wel weer zo emotioneel vond ik, kzat bijna weer een traantje weg te pinken maar ja, wat wil je als je 4 jaar telkens kijkt, je begint echt mee te leven en te voelen met de personages...
Bedankt voor de sub, heb de film meteen gebrand en ga hem zo lekker voor de tv kijken. _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
Leeftijd: 108
je moet op downloaden klikken.
dan kom je op een andere site terecht.
daar zie je rechts in de midden, onderin
ergens downloaden staan, als je daarop klikt
dan krijg je de ondertiteling ;d _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ik heb the final break al gedownload en de ondertiteling erin gezet voor degene die het lastig vinden om de ondertiteling erin te zetten zet ik zometeen een link hier dan kunnen jullie hem met nederlandse ondertiteling downloaden.
Bedankt! Ik weet zo niet hoe je hem met ondertiteling moet opslaan, want ik wil hem graag branden, maar heb geen zin om dat weer allemaal op internet op te zoeken _________________ Be the change you want to see in the world
ik heb the final break al gedownload en de ondertiteling erin gezet voor degene die het lastig vinden om de ondertiteling erin te zetten zet ik zometeen een link hier dan kunnen jullie hem met nederlandse ondertiteling downloaden.
kan je de link naar me sturen via personal message ?? (linken plaatsen zijn verboden op deze site...)
Bedankt! Ik weet zo niet hoe je hem met ondertiteling moet opslaan, want ik wil hem graag branden, maar heb geen zin om dat weer allemaal op internet op te zoeken