Wauw, Wat een geweldige aflevering zeg
Ik wil hem nog een keertje zien
Maar , ik vraag me het echt af over Sona!
En kim mocht wel dood van mij hoor !!
En nu wachten, wachten , wachten _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
die kale wil michael toch dood hebben ?
hebben ze hem daarom niet in die gevangenis geplaats zodat hij weer zou ontsnappen en hun er weer achteraan konden ?
hebben ze hem daarom niet in die gevangenis geplaats zodat hij weer zou ontsnappen en hun er weer achteraan konden ?
kzeg ook maar wat, snap er niks meer van
nee, die kale zei in die auto met een kaartje "sona" toen zei kim "yes, im taking care of it", darna zegt die kale "we just need 1", Kim antwoord en zegt, "we both know which 1"
dus die kale wilde Michael levend in Sona, en zijn plan is gelukt, nu afwachten wat michael gaat doen , wat er alvast zeker is, is dat sona een gevangenis is met heel weinig eten en drinken! daar is FoxRiver een lux hotel tegen over
ja me 2
eerst zou ik het niet downloaden vanwege me vriende die zoude het niet leuk vinde als ik alles zou verklappe ( want ik kan me mond er niet over houden ) maar nu heb ik me bedacht
je moet tenslotte ook aanjezelf denken
kzeg ook maar wat, snap er niks meer van
nee, die kale zei in die auto met een kaartje "sona" toen zei kim "yes, im taking care of it", darna zegt die kale "we just need 1", Kim antwoord en zegt, "we both know which 1"
dus die kale wilde Michael levend in Sona, en zijn plan is gelukt, nu afwachten wat michael gaat doen , wat er alvast zeker is, is dat sona een gevangenis is met heel weinig eten en drinken! daar is FoxRiver een lux hotel tegen over
groetjes Raii
Maar als het allemaal een plan was van die kale en van mr.kim dan is de dood van mr.kim in scene gezet hoe zou hij hem anders in sona krijgen want als sarah er niet was dan zou mr.kim licoln en hem hebben doodgeschoten dus ik denk dat mr.kim nog leeft en dat zijn dood in scene is gezet _________________ Michael Scofield [LL]
ik denk dat t kan zijn dat michael met de company moet werken(ja idd met die kale kop), ze willen hem laate ontsnappen en wij willen weten waarom?, ze hebben sarah ontvoerd dus het kan zijn dat de company aan michael vraagt dat hij een "inmate" mee moet helpen ontsnappe om sara te laaten leven, ofwel kan het zijn dat ze willen zien hoe slim michael echt is, om uit "sona" te komen hebje meteen een heel zuid-amerikaanse leger op je hiellen buiten dus...kan vannales zijn! kan ook goed zijn dat kim nog leeft! omdat het een plan was dat michael in "sona" zou terecht komen.
ps. michael moet Bellick zeker ook uit "sona" helpen ontsnappen, andere kan sucre zijn maricruz niet weer vinden
Ik denk echt zoals ik al eerder zei dat mr.kim niet dood is en hoe loopt het af met sucre gaat iemand hem nog helpen of laten ze hem daar doodbloeden dat niemand het heeft opgemerkt :s _________________ Michael Scofield [LL]
Sucre, gaat niet dood , tenminste dat denk ik
En mr.Kim blijf een raadsel, want ik denk dat hij daar moest zijn zodat micheal in Sona terecht kwam dus het ook altijd nog dat nadat ze waren ontsnapt, mike linc en sara, er een mannetje was van de the company die hem uit het water haalt?
_________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Sucre, gaat niet dood , tenminste dat denk ik
En mr.Kim blijf een raadsel, want ik denk dat hij daar moest zijn zodat micheal in Sona terecht kwam dus het ook altijd nog dat nadat ze waren ontsnapt, mike linc en sara, er een mannetje was van de the company die hem uit het water haalt?
jah dat kan goed zijn, het kan ook zijn dat Kellerman nog leeft, net zoals met Mahone, hij kreeg een shot van kellerman en wij allemaan dachten dat hij dood was! Hij kan even goed gered zijn door die vrienden van Aldo Burrows
Ja ^
Dat is waar, het is allemaal zo 'Je-weet-het-niet-precies-achtig' en dat vind ik wel beter
Heb je veel meer spanning!
Want bijna elke aflevering van PB, zit iets spannends in _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Nee, ik weet het!
Maarja, ik wou dat hij een keer in nederland kwam
Dan was ik erbij
Maar, nog info over Sona? _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!