Ja inderdaad. Ik HAAT wachten Het is niet de enige serie met leuke eindes, het wordt een lange zomer
Is dat trouwens Bellick die op het einde op de grond ligt in Sona, of lijkt hij er gewoon op? En anders staat Michael wat te wachten!
Denken jullie trouwens dat een van de twee (Kellerman of Sucre) dood is? Sucre lijkt me niet, iemand zal em vast oprapen _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
Ik vind het wel een gaar einde. Ze gaan te ver. Ze hadden na seizoen 2 moeten stoppen en seizoen 2 goed af moeten laten lopen. Het is wel afgezaagd dat Michael weer moet ontsnappen. Ik vind Prison Break wel super leuk, maar nu moet je weer een jaar wachten en downloaden. Ik had liever gehad dat het hier was gestopt, dan was het perfect.
Ja vast wel Maar de schutters laten de bus openstaan en lopen weg. Waarom loopt Kellerman niet mee dan? _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
[quote="Luke Starkiller"]Ja vast wel :) Maar de schutters laten de bus openstaan en lopen weg. Waarom loopt Kellerman niet mee dan?[/quote]
Misschien stappen ze in de voorkant in om weg te rijden.. Maar ik weet het ook niet.
Maar wat ik wel raar vind... die generaal ( die kale die bijna nooit praat en bijna altijd briefjes schrijft) die zei dat Scofield weer moet ontsnappen. Ik snap er nou geen drol meer van. Hij is de baas van Mr. Kim en nu moet Scofield ineens were ontsnappen :?
En ik vraag em af wie het ontsnappingsploegje wordt... Scofield, Mahone, Bellick en T-bag?
[quote="jelleA"]Maar wat ik wel raar vind... die generaal ( die kale die bijna nooit praat en bijna altijd briefjes schrijft) die zei dat Scofield weer moet ontsnappen. Ik snap er nou geen drol meer van. Hij is de baas van Mr. Kim en nu moet Scofield ineens were ontsnappen :?
En ik vraag em af wie het ontsnappingsploegje wordt... Scofield, Mahone, Bellick en T-bag?[/quote]
Maare ik vraag me ook nog af of Bellick daar wel toe in staat is :o
Kijk hoe hij daar lag te creperen
Het zou anders worden dan seizoen 1, maar er wel weer in de buurt komen. Dus gewoon ontsnappen denk ik niet. En wat zal Lincolns' rol zijn? Michael bevrijden?
ja ze lopen idd niet weg, eentje stapt achterin en eentje loopt naar de driversseat. maar er werd de hele tijd in spoilers gezegd dat Michael bij T-Bag in de gevangenis zou komen, maar uiteindelijk komt ie toch bij Mahone net zoals ik al ad voorspelt [Aa] _________________
Goede Ep! maar wat is er nouw pcies van die 90% onthuld, ja dat wat kellerman zei maar dat laatste met die "baas" in new york enzo is het misschien een illegale millitaire basis ofsow:S _________________ Haywire : "I wanna go to Holland "
Misschien is Kellerman toch dood, de dag daarvoor wilde hij zelfmoord plegen.. en nu wil hij zichzelf redden, zou een beetje raar zijn. Ik zou het in ieder geval neit leuk vinden!
Gistere stond er een beetje informatie over de gevangenis op wikipedia, maar nu niet meer :S Iemand heeft het verwijderd, er stond gisteren iets over guantanamo bay en nu alleen een halve zin, kijk maar:
http://en.wikipedia.org/wiki/Son%C3%A1_%28District_of_Veraguas%29 (It is home to...) _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
Micheal keek ook helemaal niet verrast toen hij Mahone uit die auto zag stappen. Waarschijnlijk wist hij dat hij Mahone daar zou ontmoeten. Ook leek Micheal precies te weten waar hij heen moest lopen. Bovendien is Micheal de reden dat Mahone nu ook in Sona zit.
EDIT:
Verder denk ik dat Micheal wist wat hem te wachten stond toen hij zich liet oppakken.
Ja dat wel ja.. maar Kman is denk ik wel dood hoor.. denk je echt dat die lui hem laten leven? hy heeft de hele company en al die shit neergehaald.. die kerol is wel dood.. en sucre leeft nog wel denk ik .. en vlgs my was het bellick die daar op de grond lag.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.