de filmpjes staan op www.youtube.com maar het zijn vooral filmpjes uit seizoen 1 en je ziet alleen een trailer waar je 3 beelden van seizoen 2 ziet. Maar ik denk dat er wel meer kans is dat Sarah blijft leven omdat er echt ontzettend veel filmpjes zijn met Michael en Sarah. Je weet wel een samenvatting enzo. Dat moeten die makers van Prison Break toch ook beseffen.
de filmpjes staan op www.youtube.com maar het zijn vooral filmpjes uit seizoen 1 en je ziet alleen een trailer waar je 3 beelden van seizoen 2 ziet. Maar ik denk dat er wel meer kans is dat Sarah blijft leven omdat er echt ontzettend veel filmpjes zijn met Michael en Sarah. Je weet wel een samenvatting enzo. Dat moeten die makers van Prison Break toch ook beseffen.
Volgens mij hebbik die ook gezien op me dvd toen aflevering 22 klaar was
er staat namelijk:
The cops are outside Doc's apartment, emergency warrant in hand. Oh, I've got a bad feeling...this can't be good. And it's not. Doc's dead. From an overdose, complete with the yogurty foam spewing from the mouth. Tasty.
[color=red][/color]
ik kan dat stukje niet vinden. Maar is dat niet toevallig van iemand die aflevering 22 heeft gezien? Want iedereen die het niet zoveel uitmaakt zal wel zeggen dat ze doodgaat terwijl het misschien niet zo is.
ik kan dat stukje niet vinden. Maar is dat niet toevallig van iemand die aflevering 22 heeft gezien? Want iedereen die het niet zoveel uitmaakt zal wel zeggen dat ze doodgaat terwijl het misschien niet zo is.
Heeey jij woont in rijnsburg...ligt naast katwijk
I know Ffies over Sarah... Misschien dat ze nog in leven is want ze had niet echt een gastrol in de serie zoals Frank Grillo (Nick Savrinn). Het ene moment ben ik er zeker van dat ze dood is. Het andere moment twijfel ik toch weer een beetje
I know Ffies over Sarah... Misschien dat ze nog in leven is want ze had niet echt een gastrol in de serie zoals Frank Grillo (Nick Savrinn). Het ene moment ben ik er zeker van dat ze dood is. Het andere moment twijfel ik toch weer een beetje
hee jij woont in rijnsburg dat ligt naast oegstgeest
En ja hoor ik zei toch dat sarah er in zou blijven. Ik weet niet of jullie die foto's van seizoen 2 al hebben gezien maar daar staat ze 2 keer levend op dus.
hee jij woont in rijnsburg dat ligt naast oegstgeest
ik hoop ook dat sara er nog in blijft...
Is dit soms een regionale site?? Oegstgeest, rijnsburg, katwijk???
ze is nog niet dood ik heb de eerste aflevering van seizoen 2 gezien michael had een eendje in haar tas gedaan met een note van :
we hebben een plan en nog wat
Ja klopt.. ze gaat niet dood _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.