maar waarom denk jij dat zij belangrijk is voor het verhaal?? ze heeft haar rol al gespeeld in de break out dus ze is eigenlijk nergens meer voor nodig.. als alleen hopelijk dan een relatie met michael... maar een relatie met een vluchteling is niet makkelijk dus dat zal ze (als ze blijft leven) ook niet snel doen...
ik weet niet of ze blijft leven of niet. Ik heb ja gestemd omdat ik denk dat ze je willen laten geloven dat ze dood is. Dat heb je heel vaak met cliffhangers. Ik kan er gewoon niet tegen dat ze misschien dood is! Ik heb is nagedacht. Misschien dat als Michael bij de dochter van Westmoreland langsgaat dat hij haar dan ziet liggen. Heel onwaarschijnlijk maar tog...
Idd, de meesten willen graag dat ze blijft leven, dus (mijn mening) de serie zou tof worden als ze dood is Ik vind het wel tof als belangrijke personages in 1 x doodgaan ^^ _________________
Ne dat vind ik niet want dan gaat micheals grote liefde dood dat mag niet gebeuren! Anders neem ik haar plaatst wel in met plezier als ze wilt stoppen met de serie
Haha het moet ook geen Romeo en Julia worden natuurlijk
Misschien vinden ze het wel goed dat jij erin komt als zij weg wil _________________
Ik denk dat ze dood gaat.
Ze heeft een overdosis morfine genomen, dat kan je niet terug draaien. Als je een overdosis heroine neemt dan kan je dat nog terugzetten door (op tijd) morfine in te nemen!
Aangezien Sara al een overdosis morfine heeft genomen blijft ze dood
Nja dit is het meest logische dacht ik zo _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
ik zou er maar niet zo zeker van zijn. Ik las net dat ze is gezien in Dallas in een huis terwijl ze haar make-up aan het doen waren... Ik weet niet of het de laatste scene was maar het zou heel goed kunnen dat het voor het nieuwe seizoen is.
Ik denk dat ze dood gaat.
Ze heeft een overdosis morfine genomen, dat kan je niet terug draaien. Als je een overdosis heroine neemt dan kan je dat nog terugzetten door (op tijd) morfine in te nemen!
Aangezien Sara al een overdosis morfine heeft genomen blijft ze dood
Nja dit is het meest logische dacht ik zo
misschien hebben ze wel 1 of andere morfine-remmer ofzoiets... net als pugnac
ik zou er maar niet zo zeker van zijn. Ik las net dat ze is gezien in Dallas in een huis terwijl ze haar make-up aan het doen waren... Ik weet niet of het de laatste scene was maar het zou heel goed kunnen dat het voor het nieuwe seizoen is.
waar heb je dat gelezen? mag ik de link?
Maar ik denk toch dat ze blijft leven trouwens, ergens anders op het forum staan van die foto's van de take's. Daar zie je ook dat Sara word geschminkt, dus ze zal wel blijven leven
Enne je hebt niks tegen een overdosis morfine. Morfine word meestal gebruikt om een overdosis e.d. tegen te gaan[/quote] _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit