Volgens een van de mods kon ik dit hier wel plaatsen, al staat het niet op zijn plek dan is er voor een van de stafleden altijd de makkelijke verplaats functie te gebruiken
Zoals de titel al zegt verkoop ik een originele handtekening van Sarah Wayne Callies, (Sara Tencredi in de serie) De foto is een promotie foto van het eerste seizoen in deze kleding was ze in dat seizoen ook het meeste te zien .
De foto is van hoge kwaliteit en geen computerprint, de handtekening is gezet met zwarte watervastestift en 100% origineel handgezet, dus geen computerprints of machinaal gedaan. De handtekening is in September 2006 gezet.
Bij de foto word een COA gelever (Certificate of Authenticity) welke een levenslange garantie geeft op originaliteit, Het certificaat is uitgegeven door Rising Stars, koploper op het gebied van handtekeningen van beroemdheden. ik heb het zelf ook nog eens nagekeken en met vergrootglas was goed te zien dat de handtekening op de foto lag en duidelijk niet is geprint.
De foto zit in een zuurvrij hoesje en word verzonden tussen 2 kartonnentjes.
De foto kost €35.- excl verzending
Bieden mag ook vanaf de 25 euro, zie daarvoor onderaan de pagina.
Binnenkort heb ik ook nog een Foto met handtekening van Dominic Purcell en Wentworth Miller (samen op 1 foto dus) tekoop.
Verkoop 'voorwaarden'
- Op alles wat ik verkoop zit garantie op originaliteit, dat houd in dat als je er ooit achter komt dat het een fake zou zijn, dat het aankoop bedrag direct terug word gestort en ik het item weer terug neem.
- Geld overmaken kan worden gedaan via bankrekening, cash (op afspraak), Paypal of creditcard.
- Items worden binnen 2 werkdagen na het ontvangen van het geld verzonden.
- Bij een aankoop zal ik ook mijn adres geven en emailadres, mochten er dus misverstanden ontstaan dan ben ik altijd bereikbaar.
- Ik houd mij het recht Biedingen te verwijderen en de advertentie te sluiten (verzoek om een slotje in dit geval.)
- Ik neem de verantwoordelijkheid op mij dat het item juist word aangeleverd.
- Voor vragen of op/aanmerkingen ben ik te bereiken via PB of via mijn email adres.
Gr
Ben _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Dat je die kwijt wilt
Misschien kan je 'm beter op eBay zetten en dan hier een link naar de veiling plaatsen. Krijg je tenminste meer publiek methinks. 't Is maar een ideetje. _________________
Dat je die kwijt wilt
Misschien kan je 'm beter op eBay zetten en dan hier een link naar de veiling plaatsen. Krijg je tenminste meer publiek methinks. 't Is maar een ideetje.
Bedankt voor het Ideetje maar ik heb hem van Ebay af, vind het zelf wat vreemd overkomen als hij een week daarna er weer opstaat .
En gelukkig zijn de handtekeningen de wereld nog niet uit _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Ik begrijp het het is maar waar iedereen van houd, ik ben bereid om 400 euro te betalen voor een oude jas uit de oorlog de ander geeft weer 500 euro uit aan een type barbie dus wie weet _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Deze krijgt ook een prijsverlaging, nu voor 20 euro excl verzending, je vind ze niet goedkoper een originele handtekening! _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Sobel koopt ze via Ebay denk ik en probeerd ze hier door te verkopen, maar dat werkt niet echt ben ik bang, hij kan beter naar marktplaats gaan _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik zou dus echt noooooit 35 of 20 euro geven voor een fototje met een handtekening op WAT ben je daar nu mee Tis wel mooi dat je dat hebt maar vind ik niet belangrijk _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...