Kzat op het engelse forum. Ben er nou nog steeds niet uit of dat nou d'r man is of niet. Volgens mij niet, want die is echt lelijk en deze kerel valt nog wel mee...
Als het goed is, is dit d'r man:
Ja zoiets stond er ook bij. Maar ik wist niet dat ze in Tarzan gespeeld had.
SWC valt iig niet op looks dat is zeker, of ze moet zulke mannen woest aantrekkelijk vinden, dat kan natuurlijk ook...
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
als ik haar was..zou ik achter wentworth aan gaan.. die is pas woestaantrekkelijk..deze gozer helemaal niet.. maar achja t heeft ook wel weer wat he, dat ze niet op uiterlijk valt..misschien is het wel een super aardige, grappige gozer bij wie ze zich ontzettend veilig en op dr gemak voelt _________________
ohw,, hihi,, overheen gelezen denk ik,,
maar bedankt..
maaruh hij is inderdaad van de buitenkant niet moeders mooiste,, misschien wel van de binnenkant.,. _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Tja, zij zal wel haar redenen hebben om hem te kiezen, en wij weten daar niet echt veel van af...
netzoals niemand echt weet hoe Wentworth in het echt is, je weet alleen zijn rol in Pb, en hoe die zicht gedraag in interviews, en public apperances.. :Wink: _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design