ja ik moet toch wat positiefs zeggen
anders denkt iedereen ook; iew ik zie die nika avatar al. gewoon overheen lezen, heeft toch niks leuks te melden, kraakt alleen maar
Schaatsen is echt vet leuk vind ik, zolang je favoriete schaatsers maar meedoen. Je wordt er echt fanatiek van. Ik werd zo fanatiek (toen Kramer, Beorn Nijenhuis en Shani Davis tegelijkertijd meededen) dat ik ging skaten op straat en naar de ijsbaan ging. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Ben nu zowaar aan het computeren + schaatsen luisteren tegelijkertijd... Vind dit WK wel leuk, omdat het zo goed gaat. En ik heb echt een zwak voor Erben Wennemars! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
ik volg het niet echt goed,maar kijk er wel eens naar _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.