ik heb heel seizoen 1 al gezien in denk plaats hier ff en topic over heel seizoen 1 dan hoeft dat niet in een andere topic OFFTOPIC te gaan
Vertel hier wat je van seizoen 1 vond tenzij dat nie mag want gedeeltelijk heeft de helft nog niet alles gezien ?? _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Nou ik vond S01 dus echt wel vet tof Maar om hier nou alle details neer te gaan zetten ik weet het niet, straks klikt zoon 'Nederlandse kijker' hier per ongeluk, en hebben we alles voor hem gespoild najah..
Misschien moet er ff een pop-up komen als je dit forum bezoekt, dat er info instaat over de komende afleveringen , want om nou telkens te zwijgen is ook zo iets he _________________
jah cker, seizoen 1 is zoo spannend
ik hoop egt dat dr, sara in seizoen 2 ook weer komt, denk je dat zij het overleeft /???
ik vind het wel tof van haar dat ze de deur niet op slot had gedaan maar nu vind ik haar heel zielig _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Ik denk eerlijk gezegd dat ze ook dood is, maar aan andere kant hoop ik ook van niet,.. Lijkt me wel tof als ze alles er voor doen om weer bij elkaar te komen samen vluchtend
Ik vond de come-back van John Abruzzi echt zo vet tof he Hoe T-Bag zat te kijken hahaha, dat was echt zo tof. Kben wel blij dat hij er nu weer in zit want hem vind ik het tofst. Maar ik dacht al wel toen ie in afl. 13 werd afgevoerd, dat ie terug zou komen _________________
Nicole, als je de rest van het verhaal niet wilt weten, daarmee bedoel ik hetgene wat in Nederland nog niet op televisie geweest is kun je beter niet in dit gedeelte van het forum komen.
Haha okay dan Yoni ^^
Ik heb ergens gelezen dat ze in S02 terug komt, maar dat kan ook net zo goed niet waar zijn twas geen betrouwbare bron _________________