Michael, Lincoln en Kellerman ontmoeten Sara stappen op de trein naar Chicago, Haywire pleegt zelfmoord, C-note is getuige van een overval _________________
weet iemand anders wel hoe het liedje heet?
Ik had dat eerst niet door, dat dat andere waren .. echt lomp.. maar volgens mij gaat iedereen omstebeurte dood, van de mede gevangene , behalve dan micheal en lincoln en sarah..
Ik weet ook niet hoe t liedje heet,maar zou het ook wel willen weten.
Weet iemand anders t wel?? _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Ja dat liedje kennen we allemaal toch, bij de allereerste engels lessen geleerd..
Row, row, row your boat, gently down the stream..
Gaan er al belletjes rinkelen?
Past er wel mooi bij trouwens, net als Haywire onderweg is enzow, ietsje anders dan ie in gedachten had mss, maar toch..
Jaa dat liedje dede wy op de basisschool wel is _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Maar weten jullie ook de titel van het nummer en wie het zingt? _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
ik had t gemist donderdag (shame on me) dus heb net aflevering 16 gekeken op internet.. damn wat was t weer spannend! dat kellerman opeens besefte dat t helemaal de president niet was maar dat kim erachter zat! ik had t egt niet verwacht! ahhh ja dat ze ginge zoenen blij dat ze weer bij elkaar waren ze moeten t egt redden samen! _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Het liedje heet "Home" van een of andere Alex-nogiets
Ik had het vroeger maar nu heb ik het verwijdert, ik zal nog eens zoeken en dan weet ik het te vertellen _________________ Michael: Sara...I need you to do something for me.
Sara: What?
Michael: Wait for me.
Ja daar was daand al achter gekomen, het liedje staat hier al ergens op het forum.. Kheb geen idee waar hij het precies gedumpt heeft, maar geïnteresseerden moeten dat dan maar even aan hem vragen.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
ik vond eg zielig met haywire ja en michael en sara moete saeme maar vluchte _________________ »welcome to prisneyland fish«
sjatjee doe bus mien alles xxx hvd Joyce