Linc's personage stopt ermee in seizoen 4... dus misschien is dit het einde voor linc en LJ, maar een "nieuw" begin voor michael vs. Gretchen/mahone/whistler (of is het gary miller? )
veel open vragen maar erg landradig vind ik... Dit was wel een mooie ep natuurlijk (dat van die museum :O super! (Y) )
Ik vind het een super seizoen, maar het wordt altijd iets minder .... ik zit nog met genoeg vragen en ik zou graag nog genoeg PB willen zien.
Ik vind het echt jammer dat het nu weer stop is (toch?) weet iemand hoe lang stop is??? Ik verlangde echt elke week naar de PB aflevering tot ik hem kon downloaden... ik kan dat soms echt niet volhouden dat het weer zo lang duurt... PB heeft echt vaak lange stops ertussen gehad.
Ik ben ook bang dat er nooit meer zo'n goede serie in mn leven komt.. dit is de 1e echte die ik lang gevolgd heb... zodra ik de intro zag op tv ben ik alles meteen gaan downloaden.
S1 was natuurlijk het beste, 2 wat minder, maar daarentegen is 3 weer super..komt zeker door de gevangenissen.. Alleen vind ik jammer dat steeds rare koppels moeten komen.
Die speelt met die, dan tegen die uit eindelijk gaat ie met die weer verder, snappie?? zoals Mahone op het einde bij 13 bijvoorbeeld...
Trouwens mijn vraag: Weet iemand hoe het liedje heet in Ep13 waar LJ, Michael, dat gebouwen zwaantje geeft van Sarah?? Of is dat gewoon wat zelfgemaakte muziek? Is echt super emotioneel...
Hoe lang ligt het nu eigenlijk weer stop?
Ik heb soms echt van die vage acties, doordat ik PB zo super vind ga ik de soundtrack CD luisteren ofzo, en dan hoor ik Massive Attack en dan krijg ik allemaal flashbacks in mn hoofd.. echt super. Zou de Cast , of iig michael en linc, wel eens in het echt willen zien
Ja heb ik ook, veel real life van mij word beinvloed door prison break :p
soms hoe ik over dingen nadenk enzo, en kheb trouwens ook al die soundtracks op me pc
soms hoe ik over dingen nadenk enzo, en kheb trouwens ook al die soundtracks op me pc
en de stop duurt waarschijnlijk tot september
Jip! maar je weet niet hoe die plaat heet in de laatste aflevering nu bij dat stukje waar michael van lj de zwaan krijgt van sara?
Jip! maar je weet niet hoe die plaat heet in de laatste aflevering nu bij dat stukje waar michael van lj de zwaan krijgt van sara?
uhh je bedoeld dat je die vrouw mooi hoort zingen? anders weet ik het niet meer
uhh je bedoeld dat je die vrouw mooi hoort zingen? anders weet ik het niet meer
Ja als dat niet massive attack is wel ja want in die plaat zingt ook een vrouw, maar kan best ,maar d8 dat het alleen melodie was...
Het liedje heet Llorando van Rebekah Del Rio's je bedoelt toch dat liedje wanneer je iedereen nog even ziet en scofield in die auto rijd met de handpistool en de zwaan?
Het liedje heet Llorando van Rebekah Del Rio's je bedoelt toch dat liedje wanneer je iedereen nog even ziet en scofield in die auto rijd met de handpistool en de zwaan?
Groeten Patrick
Ik bedoel die waar linc en lj voor het ziekenhuis staan met michael en lj zegt dat het goed komt met sophia en daarna naar michael gaat en de zegt van ik wilde wachten tot het veilig was en dan geeft hij dat zwaantje aan michael. en dan krijg je al die flashbacks te zien met sarah.
dat liedje bedoel k
ik heb terug gezien.
het is inderdaad zelf gemaakte melodie, we moeten wachten tot ze de cd uitbrengen van seizoen 3 dan zal ik hem je gelijk sturen/ naam zeggen
ik heb terug gezien.
het is inderdaad zelf gemaakte melodie, we moeten wachten tot ze de cd uitbrengen van seizoen 3 dan zal ik hem je gelijk sturen/ naam zeggen
Als de CD er is, dan download ik hem wel zelf .. heb die vorige ook
haha een grappig stukje vond ik eigenlijk toen luis aankwam bij ze familie in colombia en ze een surprise party hadden georganiseerd :p:p
En het was zovan; 'Gefeliciteerd met je ontsnapping uit de gevangenis', je zou juist denken dat iemand dan geen media aandacht enzo zou willen hebben haha :p
maarja :p _________________ Meest gehaatte forum member.
Lincoln en Micheal blijven waarschijnlijkg nog wel even doorgaan aangezien ze een contract van 7 jaar hadde bijgetekent.
Sarah leeft nog dat verklaart het hele verhaal, je kunt wel zegge dan had linc dat toch moeten zien, maar ze kunne het ook fake net zoals bij seizoen 1 met die broer van de president was gedaan.
Paul kellermans dood is nooit bevestigd en die gozers die schoten kunnen ook de chauffers hebben doodgeschote je weet het niet, maar ik denk dat die niet meer terugkomt zou wel mooi zijn.
Nu sta je nog met de vragen:
Hoe zit het tussen de company en whistler?
Wat houden die Coordinaten in?
Wat heeft Mahone ermee te maken?
Wat hebben ze met Sarah gedaan?
etc.
etc.
Nee want seizoen 3 heeft maar 13 afleveringen.
Ze zijn nu bezig met de opnamens van seizoen 4. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik denk pas na seizoen 4, misschien doen ze ze samen;) _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Na het zien van het einde van seizoen 3 ben ik toch wel enthousiast over een vierde seizoen!
Eerst moest ik even door een aantal afleveringen heen bijten omdat ik 1 en 2 kwalitatief veel beter vond maar de ontknoping van 3 brengt mij weer terug in het "fan" gevoel!!
Please bring back Sara... _________________ carpé diem