Vanaf 11 oktober is Prison Break terug bij RTL 5! Weet Michael ook uit de beruchte Sona gevangenis in Panama te ontsnappen?
Wekelijks bij RTL 5, vanaf donderdag 11 oktober, tussen 20.30 uur en 21.30 uur.
grjts charis _________________
I am just linc, linc the sink XD
voor de mensen die niet downlaode we chil maar ik ga lekker met amerika meee _________________ I miss how we used to talk, Do you remember how we used to talk, Sara?
ik ook met amerika.. echt klote dat er na ep.4 alweer een korte break is van een maand _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
je kan hem live kyken om 2 uur 's nachts.. denk niet dat je dat gaat doen ofwel? end anders morgen ochtend gewoon downen _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik kijk tot de break van een maand via Amerika en daarna kijkik het gewoon via Nederland. _________________ Inmate: Come on Blanko oriantacion.
Michael: Im not interested
Inmate: Its not for you to deside.
hmm als ik fox had ik heb morge tog vrij:P maar op die site van fox staat dat ie over een half uurtje komt _________________
I am just linc, linc the sink XD
hejj dit klopt tog niet er staat zo van wekelijks uitzending ......... tussen 20:30 en 21:30 het is tog tussen 21:30 en 22:30 ?? of begint het nu om half 9 al ?? of is het gewoon een foutje _________________ It was real Sara, You and me.. it's real.
Nu PB3 is begonnen op rtl 5 wil ik graag weten van de mensen die pb volgen op nederlandse tv welke aflevering te zien was op 18 oktober. Als pb3 is begonnen op 11 oktober zou het de 2de aflevering zijn. Kan iemand hier uitsluitsel over geven. De site van rtl zegt dat 25 oktober de aflevering "photo finish" wordt uitgezonden, maar dat klopt natuurlijk niet want dat is aflevering 6. Enig idee?
Nu PB3 is begonnen op rtl 5 wil ik graag weten van de mensen die pb volgen op nederlandse tv welke aflevering te zien was op 18 oktober. Als pb3 is begonnen op 11 oktober zou het de 2de aflevering zijn. Kan iemand hier uitsluitsel over geven. De site van rtl zegt dat 25 oktober de aflevering "photo finish" wordt uitgezonden, maar dat klopt natuurlijk niet want dat is aflevering 6. Enig idee?
Aflevering 2 was op 18 oktober te zien op Rtl 5.
Ik heb hem zelf ook gezien.