Ik verwacht dat dit seizoen het einde is van Prison Break.
Dus nog 4 afleveringen te gaan.
Kijkcijfers van dit seizoen zijn fors gedaald t.o.v. seizoen 1 en 2.
In america roepen ze ook allemaal dat seizoen 3 de laatste is.
En dan het gedoe met de scriptschrijvers....
Verwacht dat iedereen dood gaat op ut eind, zeker als je ervan uitgaat dat het over 4 afleveringen is afgelopen
ik weet niet of dit het laatste seizoen is ik hoop het niet, maar ik denk niet dat ze op t eind allemaal dood gaan, ik denk dat het eidigt met michael en lincoln die een duikerszaak hebben.
zoiets _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
er zijn al dingen op het internet verschenen dat seizoen 3 zekker nog wel even doorgaat,,
ze hebben gefilmt tot 13 maar dan stopt het natuurlijk niet meteen ..messchien komt er een soort van seizoen 4 nadat ze na afkevering 13 uit sona zijn maar ik denk dat het gewoon seizoen 3 blijft heten en dat het 22 afleveringen krijgt en messchien inderdaad de laaste episiode een flashback net als brother keeper _________________ I miss how we used to talk, Do you remember how we used to talk, Sara?
Ze hebben betreft kijkcijfers en stakingen wel genoeg redenen om of te stoppen of tijdelijk snel dit seizoen af te ronden (kijk naar heroes) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Op de laatste DVD van seizoen 3 staat alleen aflevering 13.
Op diezelfde dvd veel extra's (waarschijnlijk om de boel op te vullen) en een acteur/medewerker van PB die het heeft over 22 afleveringen.
Dus daar is inderdaad intern iets fout gegaan...