De die hard fans van ‘Prison Break’ kunnen zich opmaken voor nieuwe afleveringen: vanaf donderdag 7 mei wordt het vierde seizoen weer opgepakt bij RTL 5.
Eind januari werd de voorlopig laatste aflevering over de broers Michael Scofield en Lincoln Borrows uitgezonden. Hierin maakten Michael, Lincoln, Sucre en Bellick een doorgang naar het hoofdkantoor van de Company en had Gretchen een gevaarlijke ontmoeting met de Generaal.
In de eerste aflevering van de doorstart is te zien hoe Michael niet goed wordt en in het ziekenhuis wordt opgenomen. Sucre is zijn leven niet zeker als hij op een landmijn stapt.
Uitzending RTL 5: vanaf donderdag 7 mei wekelijks tussen 21.25 en 22.20 uur. _________________
De die hard fans van ‘Prison Break’ kunnen zich opmaken voor nieuwe afleveringen: vanaf donderdag 7 mei wordt het vierde seizoen weer opgepakt bij RTL 5.
Eind januari werd de voorlopig laatste aflevering over de broers Michael Scofield en Lincoln Borrows uitgezonden. Hierin maakten Michael, Lincoln, Sucre en Bellick een doorgang naar het hoofdkantoor van de Company en had Gretchen een gevaarlijke ontmoeting met de Generaal.
In de eerste aflevering van de doorstart is te zien hoe Michael niet goed wordt en in het ziekenhuis wordt opgenomen. Sucre is zijn leven niet zeker als hij op een landmijn stapt.
Uitzending RTL 5: vanaf donderdag 7 mei wekelijks tussen 21.25 en 22.20 uur.
dat wordt toch weer meekijken, van PB krijg je geen genoeg _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
dit was toch al bekend gemaakt op deze site.. ?
Of heb ik het fout.. ik ga het toch sowieso kijken
MORGEN EPISODE 17 !! _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.