Waarom langdradig?
Als je het verhaal gewoon bekijkt, is het helemaal NIET langdradig.
Ze doen het alleen in veel afleveringen en ik vind dat neit erg op zich
Gevangenis 1 uitbreken, ontsnappen en uitblijven, daarna gevangenis weer in, uiteindelijk company verslaan. Valt toch besst mee _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
Waarom langdradig?
Als je het verhaal gewoon bekijkt, is het helemaal NIET langdradig.
Ze doen het alleen in veel afleveringen en ik vind dat neit erg op zich
Gevangenis 1 uitbreken, ontsnappen en uitblijven, daarna gevangenis weer in, uiteindelijk company verslaan. Valt toch besst mee
Precies PB is gewoon master en toch heel jammer dat er geen 5e seizoen komt _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
precies, ik snap ook niet dat mensen zeggen dat het te langdradig word want het is gewoon super vet en van mij hadden er nog wel 4 seizoenen mogen komen, maar dat komt ook doordat ik een Die hard fan ben _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
precies, ik snap ook niet dat mensen zeggen dat het te langdradig word want het is gewoon super vet en van mij hadden er nog wel 4 seizoenen mogen komen, maar dat komt ook doordat ik een Die hard fan ben
Haha ai met jou kan ik praten je bent niet de enige die hard, ik ben vanaf gister begonnen met seizoen 2 ( alweer ) had gister voor ik het wist heel gauw 8alf. erdoorheen vanavond disc 5 en 6 van season 2. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Als die hard fan (ik ook dus ) kun je prison break gewoon niet langdradig vinden.
En ik ben bij Aflevering 17 van seizoen 1, ik probeer elke week 1 of 2 dvdtjes te kijken met alle extra's die erop staan, het commentaar van de acteurs is altijd ook wel leuk Vooral dominic _________________
precies, ik snap ook niet dat mensen zeggen dat het te langdradig word want het is gewoon super vet en van mij hadden er nog wel 4 seizoenen mogen komen, maar dat komt ook doordat ik een Die hard fan ben
Haha ai met jou kan ik praten je bent niet de enige die hard, ik ben vanaf gister begonnen met seizoen 2 ( alweer ) had gister voor ik het wist heel gauw 8alf. erdoorheen vanavond disc 5 en 6 van season 2.
Hehe k ga vandaag of morgen ook weer met s1 beginnen voor de 11 de keer, t blijft gewoon mooi _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
En ja over de langdradigheid. Ik zou het ook totaal niet erg vinden als ze er nog een seizoentje achter aan plakken. De serie weet mij nog altijd prima te vermaken en daar gaat het mij om.
Aan de andere kant waren er wel zoveel kantelingen in seizoen 4 dat je op een gegeven moment denkt: rol die bende nu maar is op _________________
ik vind het ook zeker niet langdradig worden, zou het niet eens erg vinden als het een soort soapachtig iets zou worden uiteindelijk met eindeloos veel afleveringen
dat ze een scubashop oprichten en dan met zijn allen allerlei dramatische dingen meemaken, sarah die vreemdgaat met sucre, t-bags kind dat een ongeluk krijgt, lincoln die gelukkig wordt met sofia, LJ die een verboden relatie krijgt met de dochter van sucre zolang het maar diezelfde geweldige personages zijn.
Ze zijn gewoon allemaal zo lauw dat je er nooit genoeg van kan krijgen (vind ik)
minicooper schreef:
Als die hard fan (ik ook dus ) kun je prison break gewoon niet langdradig vinden.
En ik ben bij Aflevering 17 van seizoen 1, ik probeer elke week 1 of 2 dvdtjes te kijken met alle extra's die erop staan, het commentaar van de acteurs is altijd ook wel leuk Vooral dominic
whahah ja idd het zijn echt lauwe commentaren, ook dat drinkspel wat ze deden iedere keer als michael voor zich uit staart een shotje, als sarah der doktershandschoen aantrekt 2 shots _________________
Dan heb ik hier duidelijk een andere mening over dan anderen, blijkt.
Seizoen 1 was wat mij betreft gewoon het beste seizoen. Er waren daar echt hele goede scenes waar de spanning ontzettend op kon lopen. In de seizoenen erna is het gewoon zo dat alles te snel ging om het nog écht spannend te vinden. Er gebeurde zó veel, dat het gewoon ontzettend ongeloofwaardig is geworden. Prison Break is na seizoen 1 gewoon niet meer reëel.
Duidelijk is dat ik op een andere vorm van entertainment zit te wachten dan de gemiddelde bezoeker hier. Prison Break was vooral in het begin een perfecte serie, maar seizoen 2, 3 en 4 konden het eerste seizoen gewoon bij lange na niet evenaren. De schrijvers hebben het gewoon te spectaculair proberen te maken, wat helemaal nergens voor nodig was geweest, omdat juist seizoen 1 zo goed was door de lekker trage opbouw waar de spanning ontzettend op kon bouwen.
de spanning zat hem juist in de scenes waarin er veel gebeurde vond ik, als michael bijvoorbeeld probeert sarah te redden, vins ik spannender dan als ze steentjes neergooien op de yard en die de grond in stampen
daarnaast zijn de meeste series niet reeel, (A-Team, Lost, Heroes)
tuurlijk is het een beetje onlogisch dat er een groot bedrijf bestaat met zoveel invloed waar bijna niemand vanaf weet, maar het is ook onreeel wat er allemaal op een "onbewoond" eiland in lost gebeurd. Films en series kijk je toch vooral vanwege het feit dat je zulke dingen in het echt nooit zal zien of meemaken
wat wel waar is is dat er af en toe dingen zijn dat je denkt van hmmm vaag, maar dat komt omdat het nooit duidelijk is geweest hoe lang de serie door zou gaan en daardoor worden er steeds nieuwe dingen bedacht die misschien beter in het verhaal hadden gepast als het van te voren duidelijk was dat er 4 seizoenen zouden zijn, dan zouden ze bijvoorbeeld al een paar keer eerder iets erin kunnnen doen waardoor je gaat denken, maar zou die moeder wel echt dood zijn??
ipv van nu, want nu vinden velen het een beetje gaar _________________
de spanning zat hem juist in de scenes waarin er veel gebeurde vond ik, als michael bijvoorbeeld probeert sarah te redden, vins ik spannender dan als ze steentjes neergooien op de yard en die de grond in stampen
daarnaast zijn de meeste series niet reeel, (A-Team, Lost, Heroes)
tuurlijk is het een beetje onlogisch dat er een groot bedrijf bestaat met zoveel invloed waar bijna niemand vanaf weet, maar het is ook onreeel wat er allemaal op een "onbewoond" eiland in lost gebeurd. Films en series kijk je toch vooral vanwege het feit dat je zulke dingen in het echt nooit zal zien of meemaken
wat wel waar is is dat er af en toe dingen zijn dat je denkt van hmmm vaag, maar dat komt omdat het nooit duidelijk is geweest hoe lang de serie door zou gaan en daardoor worden er steeds nieuwe dingen bedacht die misschien beter in het verhaal hadden gepast als het van te voren duidelijk was dat er 4 seizoenen zouden zijn, dan zouden ze bijvoorbeeld al een paar keer eerder iets erin kunnnen doen waardoor je gaat denken, maar zou die moeder wel echt dood zijn??
ipv van nu, want nu vinden velen het een beetje gaar
Ik vindt ( mijn mening ) in PB zit meer spanning en sensatie, en Lost check ik ook dus zodoende _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
whahah ja idd het zijn echt lauwe commentaren, ook dat drinkspel wat ze deden iedere keer als michael voor zich uit staart een shotje, als sarah der doktershandschoen aantrekt 2 shots
En sucre die de hele tijd vanalles zat te vragen Echt lache gewoon _________________
whahah ja idd het zijn echt lauwe commentaren, ook dat drinkspel wat ze deden iedere keer als michael voor zich uit staart een shotje, als sarah der doktershandschoen aantrekt 2 shots
En sucre die de hele tijd vanalles zat te vragen Echt lache gewoon
haha _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Prison break vind ik echt wel op waarheid berust, lost daarin tegen niet, ik bedoel ehhhh de blacksmoke??? lost kijkers weten wat ik bedoel _________________ Meest gehaatte forum member.
Prison break vind ik echt wel op waarheid berust, lost daarin tegen niet, ik bedoel ehhhh de blacksmoke??? lost kijkers weten wat ik bedoel
idd, ik vind prison break ook realistisch en ik kijk ook Lost wat ook een mooie serie is maar dat is niet realistisch, conclusie: prison break is en blijft de beste serie ooit en het is heel jammer dat het stopt. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
ja Prison Break is wel een heel stuk realistischer maar ik bedoelde gwn te zeggen dat er ook wel wat minder realistische dingen inzitten maar naar mijn mening niks wat de serie er slechter op maakt, iemand anders zei namelijk dat ie het niet echt geloofwaardig meer vond of zo
en die blacksmoke en zo is idd een stuk minder realistisch
ik hou zelf ook gwn van realistische dingen, vandaar dat ik lost al een paar jaar afstoot als een kutserie, maar ik ga het binnenkort beginnen te kijken vanaf seizoen 1
wel is een stuk gezien maar vond het altijd gaar
beter dan prison break kan het in ieder geval niet zijn
minicooper schreef:
Alen05 schreef:
whahah ja echt te lauw gewoon, ook dat ze uitleggen dat sucre wel heel dom moest zijn zodat de kijkers via hem uitleg konden krijgen zo van: maar michael hoe komen we door die muur _________________
Ik snap niet dat Lost naar boven komt, want daar heb ík het in ieder geval niet over gehad. Ik blijf er bij dat Prison Break niet reëel meer is, er zijn gewoon téveel dingen gebeurd waar mensen zich op magische wijze uit weten te redden.. een páár keer, oké, maar dit is gewoon niet meer geloofwaardig.
Wat mij betreft heeft dit de serie geschaad.
En over de langdradigheid, ik heb vrienden die de serie in het begin met groot plezier keken, en als een aflevering afgelopen was, wilden ze gelijk nóg één zien, maar in de loop der tijd is het plezier er toch wel aardig van af gegaan. Ik kijk het nog steeds, maar ergens kan ik ze best gelijk geven. En dat dan vooral omdat het gewoon al te lang heeft geduurd. Maar dat is uiteraard de schuld van de makers zelf, die dachten alleen aan het geld in plaats van de kwaliteit van de serie.
Prison Break de beste serie die er is?
Misschien de serie met het beste openings-seizoen, zeker niet meer dan dat.
Dit is allemaal mijn mening, wat jullie er over denken laat ik aan jullie over.
ja Prison Break is wel een heel stuk realistischer maar ik bedoelde gwn te zeggen dat er ook wel wat minder realistische dingen inzitten maar naar mijn mening niks wat de serie er slechter op maakt, iemand anders zei namelijk dat ie het niet echt geloofwaardig meer vond of zo
en die blacksmoke en zo is idd een stuk minder realistisch
ik hou zelf ook gwn van realistische dingen, vandaar dat ik lost al een paar jaar afstoot als een kutserie, maar ik ga het binnenkort beginnen te kijken vanaf seizoen 1
wel is een stuk gezien maar vond het altijd gaar
beter dan prison break kan het in ieder geval niet zijn
minicooper schreef:
Alen05 schreef:
whahah ja echt te lauw gewoon, ook dat ze uitleggen dat sucre wel heel dom moest zijn zodat de kijkers via hem uitleg konden krijgen zo van: maar michael hoe komen we door die muur
whahaha ai dat is omin lauw _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )