Prison Break: The Final Break
 Chat 
Auteur Bericht
<  Voorpagina Nieuws  ~  Seizoen 4 het laatste seizoen!
chris_pb
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 1:00 pm  Reageer met quote
Westmoreland
Westmoreland

Leeftijd: 18

Waarom langdradig?
Als je het verhaal gewoon bekijkt, is het helemaal NIET langdradig.
Ze doen het alleen in veel afleveringen en ik vind dat neit erg op zich Wink
Gevangenis 1 uitbreken, ontsnappen en uitblijven, daarna gevangenis weer in, uiteindelijk company verslaan. Valt toch besst mee Laughing
Clean-Up
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 1:02 pm  Reageer met quote
Banned

Leeftijd: 27

chris_pb schreef:
Waarom langdradig?
Als je het verhaal gewoon bekijkt, is het helemaal NIET langdradig.
Ze doen het alleen in veel afleveringen en ik vind dat neit erg op zich Wink
Gevangenis 1 uitbreken, ontsnappen en uitblijven, daarna gevangenis weer in, uiteindelijk company verslaan. Valt toch besst mee Laughing

Precies PB is gewoon master en toch heel jammer dat er geen 5e seizoen komt

T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Michael Scofield,PB
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 1:41 pm  Reageer met quote
PrisonBreak Addict
PrisonBreak Addict

Leeftijd: 19

precies, ik snap ook niet dat mensen zeggen dat het te langdradig word want het is gewoon super vet en van mij hadden er nog wel 4 seizoenen mogen komen, maar dat komt ook doordat ik een Die hard fan ben Very Happy
Clean-Up
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 3:16 pm  Reageer met quote
Banned

Michael Scofield,PB schreef:
precies, ik snap ook niet dat mensen zeggen dat het te langdradig word want het is gewoon super vet en van mij hadden er nog wel 4 seizoenen mogen komen, maar dat komt ook doordat ik een Die hard fan ben Very Happy

Haha ai met jou kan ik praten Wink je bent niet de enige die hard, ik ben vanaf gister begonnen met seizoen 2 ( alweer ) had gister voor ik het wist heel gauw 8alf. erdoorheen vanavond disc 5 en 6 van season 2.

T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Naar boven
minicooper
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 3:48 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Als die hard fan (ik ook dus Cool ) kun je prison break gewoon niet langdradig vinden.
En ik ben bij Aflevering 17 van seizoen 1, ik probeer elke week 1 of 2 dvdtjes te kijken met alle extra's die erop staan, het commentaar van de acteurs is altijd ook wel leuk Razz Vooral dominic Laughing
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 4:22 pm  Reageer met quote
PrisonBreak Addict
PrisonBreak Addict

Clean-Up schreef:
Michael Scofield,PB schreef:

Haha ai met jou kan ik praten Wink je bent niet de enige die hard, ik ben vanaf gister begonnen met seizoen 2 ( alweer ) had gister voor ik het wist heel gauw 8alf. erdoorheen vanavond disc 5 en 6 van season 2.

Hehe k ga vandaag of morgen ook weer met s1 beginnen voor de 11 de keer, t blijft gewoon mooi Very Happy
Radix
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 4:43 pm  Reageer met quote
Cameron
Cameron

wow 11de keer al Razz

En ja over de langdradigheid. Ik zou het ook totaal niet erg vinden als ze er nog een seizoentje achter aan plakken. De serie weet mij nog altijd prima te vermaken en daar gaat het mij om.
Aan de andere kant waren er wel zoveel kantelingen in seizoen 4 dat je op een gegeven moment denkt: rol die bende nu maar is op Razz
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 10:30 pm  Reageer met quote
Cardholder
Cardholder

Leeftijd: 22

ik vind het ook zeker niet langdradig worden, zou het niet eens erg vinden als het een soort soapachtig iets zou worden uiteindelijk met eindeloos veel afleveringen Very Happy

dat ze een scubashop oprichten en dan met zijn allen allerlei dramatische dingen meemaken, sarah die vreemdgaat met sucre, t-bags kind dat een ongeluk krijgt, lincoln die gelukkig wordt met sofia, LJ die een verboden relatie krijgt met de dochter van sucre Razz zolang het maar diezelfde geweldige personages zijn.
Ze zijn gewoon allemaal zo lauw dat je er nooit genoeg van kan krijgen (vind ik)

minicooper schreef:
Als die hard fan (ik ook dus Cool ) kun je prison break gewoon niet langdradig vinden.
En ik ben bij Aflevering 17 van seizoen 1, ik probeer elke week 1 of 2 dvdtjes te kijken met alle extra's die erop staan, het commentaar van de acteurs is altijd ook wel leuk Razz Vooral dominic Laughing

whahah ja idd het zijn echt lauwe commentaren, ook dat drinkspel wat ze deden iedere keer als michael voor zich uit staart een shotje, als sarah der doktershandschoen aantrekt 2 shots Razz
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 11:20 pm  Reageer met quote
Prisoner

Dan heb ik hier duidelijk een andere mening over dan anderen, blijkt.
Seizoen 1 was wat mij betreft gewoon het beste seizoen. Er waren daar echt hele goede scenes waar de spanning ontzettend op kon lopen. In de seizoenen erna is het gewoon zo dat alles te snel ging om het nog écht spannend te vinden. Er gebeurde zó veel, dat het gewoon ontzettend ongeloofwaardig is geworden. Prison Break is na seizoen 1 gewoon niet meer reëel.

Duidelijk is dat ik op een andere vorm van entertainment zit te wachten dan de gemiddelde bezoeker hier. Prison Break was vooral in het begin een perfecte serie, maar seizoen 2, 3 en 4 konden het eerste seizoen gewoon bij lange na niet evenaren. De schrijvers hebben het gewoon te spectaculair proberen te maken, wat helemaal nergens voor nodig was geweest, omdat juist seizoen 1 zo goed was door de lekker trage opbouw waar de spanning ontzettend op kon bouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Alen05
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 11:59 pm  Reageer met quote
Cardholder
Cardholder

de spanning zat hem juist in de scenes waarin er veel gebeurde vond ik, als michael bijvoorbeeld probeert sarah te redden, vins ik spannender dan als ze steentjes neergooien op de yard en die de grond in stampen

daarnaast zijn de meeste series niet reeel, (A-Team, Lost, Heroes)
tuurlijk is het een beetje onlogisch dat er een groot bedrijf bestaat met zoveel invloed waar bijna niemand vanaf weet, maar het is ook onreeel wat er allemaal op een "onbewoond" eiland in lost gebeurd. Films en series kijk je toch vooral vanwege het feit dat je zulke dingen in het echt nooit zal zien of meemaken

wat wel waar is is dat er af en toe dingen zijn dat je denkt van hmmm vaag, maar dat komt omdat het nooit duidelijk is geweest hoe lang de serie door zou gaan en daardoor worden er steeds nieuwe dingen bedacht die misschien beter in het verhaal hadden gepast als het van te voren duidelijk was dat er 4 seizoenen zouden zijn, dan zouden ze bijvoorbeeld al een paar keer eerder iets erin kunnnen doen waardoor je gaat denken, maar zou die moeder wel echt dood zijn??
ipv van nu, want nu vinden velen het een beetje gaar
BerichtGeplaatst: wo jan 21, 2009 1:10 am  Reageer met quote
Banned

Alen05 schreef:
de spanning zat hem juist in de scenes waarin er veel gebeurde vond ik, als michael bijvoorbeeld probeert sarah te redden, vins ik spannender dan als ze steentjes neergooien op de yard en die de grond in stampen

daarnaast zijn de meeste series niet reeel, (A-Team, Lost, Heroes)
tuurlijk is het een beetje onlogisch dat er een groot bedrijf bestaat met zoveel invloed waar bijna niemand vanaf weet, maar het is ook onreeel wat er allemaal op een "onbewoond" eiland in lost gebeurd. Films en series kijk je toch vooral vanwege het feit dat je zulke dingen in het echt nooit zal zien of meemaken

wat wel waar is is dat er af en toe dingen zijn dat je denkt van hmmm vaag, maar dat komt omdat het nooit duidelijk is geweest hoe lang de serie door zou gaan en daardoor worden er steeds nieuwe dingen bedacht die misschien beter in het verhaal hadden gepast als het van te voren duidelijk was dat er 4 seizoenen zouden zijn, dan zouden ze bijvoorbeeld al een paar keer eerder iets erin kunnnen doen waardoor je gaat denken, maar zou die moeder wel echt dood zijn??
ipv van nu, want nu vinden velen het een beetje gaar

Ik vindt ( mijn mening ) in PB zit meer spanning en sensatie, en Lost check ik ook dus zodoende

Naar boven
minicooper
BerichtGeplaatst: wo jan 21, 2009 9:03 am  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Alen05 schreef:

whahah ja idd het zijn echt lauwe commentaren, ook dat drinkspel wat ze deden iedere keer als michael voor zich uit staart een shotje, als sarah der doktershandschoen aantrekt 2 shots Razz

En sucre die de hele tijd vanalles zat te vragen Razz Echt lache gewoon Very Happy
BerichtGeplaatst: wo jan 21, 2009 12:15 pm  Reageer met quote
Banned

minicooper schreef:
Alen05 schreef:

En sucre die de hele tijd vanalles zat te vragen Razz Echt lache gewoon Very Happy

haha Smile

Naar boven
Mario
BerichtGeplaatst: wo jan 21, 2009 1:16 pm  Reageer met quote
James Whistler
James Whistler

Prison break vind ik echt wel op waarheid berust, lost daarin tegen niet, ik bedoel ehhhh de blacksmoke??? lost kijkers weten wat ik bedoel
ChristinaRoseScofield
BerichtGeplaatst: wo jan 21, 2009 1:39 pm  Reageer met quote
Don Self
Don Self

Ik vind het gewoon super erg dat het gedaan is
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht AIM naam
Michael Scofield,PB
BerichtGeplaatst: wo jan 21, 2009 2:46 pm  Reageer met quote
PrisonBreak Addict
PrisonBreak Addict

mario schreef:
Prison break vind ik echt wel op waarheid berust, lost daarin tegen niet, ik bedoel ehhhh de blacksmoke??? lost kijkers weten wat ik bedoel

idd, ik vind prison break ook realistisch en ik kijk ook Lost wat ook een mooie serie is maar dat is niet realistisch, conclusie: prison break is en blijft de beste serie ooit en het is heel jammer dat het stopt.
Peanut
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2009 3:10 pm  Reageer met quote
Don Self
Don Self

mario schreef:

Ik heb net de 2 nieuwe afleveringen van lost gedownload, ga ze straks kijken, ben benieuwd wat ze met seizoen 5 van plan zijn Very Happy
Naar boven
Alen05
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2009 5:40 pm  Reageer met quote
Cardholder
Cardholder

ja Prison Break is wel een heel stuk realistischer maar ik bedoelde gwn te zeggen dat er ook wel wat minder realistische dingen inzitten maar naar mijn mening niks wat de serie er slechter op maakt, iemand anders zei namelijk dat ie het niet echt geloofwaardig meer vond of zo

en die blacksmoke en zo is idd een stuk minder realistisch Razz

ik hou zelf ook gwn van realistische dingen, vandaar dat ik lost al een paar jaar afstoot als een kutserie, maar ik ga het binnenkort beginnen te kijken vanaf seizoen 1
wel is een stuk gezien maar vond het altijd gaar

beter dan prison break kan het in ieder geval niet zijn

minicooper schreef:
Alen05 schreef:

whahah ja echt te lauw gewoon, ook dat ze uitleggen dat sucre wel heel dom moest zijn zodat de kijkers via hem uitleg konden krijgen zo van: maar michael hoe komen we door die muur Razz
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2009 11:29 pm  Reageer met quote
Prisoner

Ik snap niet dat Lost naar boven komt, want daar heb ík het in ieder geval niet over gehad. Ik blijf er bij dat Prison Break niet reëel meer is, er zijn gewoon téveel dingen gebeurd waar mensen zich op magische wijze uit weten te redden.. een páár keer, oké, maar dit is gewoon niet meer geloofwaardig.
Wat mij betreft heeft dit de serie geschaad.

En over de langdradigheid, ik heb vrienden die de serie in het begin met groot plezier keken, en als een aflevering afgelopen was, wilden ze gelijk nóg één zien, maar in de loop der tijd is het plezier er toch wel aardig van af gegaan. Ik kijk het nog steeds, maar ergens kan ik ze best gelijk geven. En dat dan vooral omdat het gewoon al te lang heeft geduurd. Maar dat is uiteraard de schuld van de makers zelf, die dachten alleen aan het geld in plaats van de kwaliteit van de serie.

Prison Break de beste serie die er is?
Misschien de serie met het beste openings-seizoen, zeker niet meer dan dat.

Dit is allemaal mijn mening, wat jullie er over denken laat ik aan jullie over. Wink
Naar boven
  Prison Break BerichtGeplaatst: fr feb 29, 2008 20:28 pm 
Prisonbreak.nl Admin
Prisonbreak.nl Admin

Clean-Up
BerichtGeplaatst: vr jan 23, 2009 12:39 am  Reageer met quote
Banned

Alen05 schreef:
ja Prison Break is wel een heel stuk realistischer maar ik bedoelde gwn te zeggen dat er ook wel wat minder realistische dingen inzitten maar naar mijn mening niks wat de serie er slechter op maakt, iemand anders zei namelijk dat ie het niet echt geloofwaardig meer vond of zo

en die blacksmoke en zo is idd een stuk minder realistisch Razz

ik hou zelf ook gwn van realistische dingen, vandaar dat ik lost al een paar jaar afstoot als een kutserie, maar ik ga het binnenkort beginnen te kijken vanaf seizoen 1
wel is een stuk gezien maar vond het altijd gaar

beter dan prison break kan het in ieder geval niet zijn

minicooper schreef:
Alen05 schreef:

whahah ja echt te lauw gewoon, ook dat ze uitleggen dat sucre wel heel dom moest zijn zodat de kijkers via hem uitleg konden krijgen zo van: maar michael hoe komen we door die muur Razz

whahaha ai dat is omin lauw

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

PRISON BREAK FORUM forum index  ~  Voorpagina Nieuws
 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 4 van 6
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar: