Prison break vind ik echt wel op waarheid berust, lost daarin tegen niet, ik bedoel ehhhh de blacksmoke??? lost kijkers weten wat ik bedoel
Ik heb net de 2 nieuwe afleveringen van lost gedownload, ga ze straks kijken, ben benieuwd wat ze met seizoen 5 van plan zijn
Ik heb gisteren ook de twee eerste afleveringen van s5 van Lost gekeken, en ik moet zeggen dat ze geweldig zijn _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Prison break vind ik echt wel op waarheid berust, lost daarin tegen niet, ik bedoel ehhhh de blacksmoke??? lost kijkers weten wat ik bedoel
Ik heb net de 2 nieuwe afleveringen van lost gedownload, ga ze straks kijken, ben benieuwd wat ze met seizoen 5 van plan zijn
Ik heb gisteren ook de twee eerste afleveringen van s5 van Lost gekeken, en ik moet zeggen dat ze geweldig zijn
Ja inderdaad, het wordt wel steeds ingewikkelder, met 3 jaren vooruit en dan weer terug enzo, maar hoe het er nu naaruit ziet wordt dit seizoen geweldig, en wat ik zeker wil weten is of locke nou echt dood is of niet, want toen jack het vroeg aan ben gaf ben geen antwoord, hij keek alleen maar, dus dat zet me echt aan het denken
Ja inderdaad, het wordt wel steeds ingewikkelder, met 3 jaren vooruit en dan weer terug enzo, maar hoe het er nu naaruit ziet wordt dit seizoen geweldig, en wat ik zeker wil weten is of locke nou echt dood is of niet, want toen jack het vroeg aan ben gaf ben geen antwoord, hij keek alleen maar, dus dat zet me echt aan het denken
Ja dat dacht ik ook, zou me raar zijn als die nog leeft. (misschien als hij terug gaat naar het eiland dat hij daar weer tot leven kan komen ofzo )
Maar als er meer mensen willen praten over Lost raad ik ze aan om naar het Lost topic te gaan bij beeldbuis.
Nu weer on topic. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
[i]"De grootste ontsnapping op tv komt tot een einde na vier ongelooflijke seizoenen, nadat Prison Break terug komt voor de laatste afleveringen van deze serie, die op 17 april (8:00-9:00 PM ET/PT) van start gaan op FOX."
...
17 april is een vrijdag, en volgens mij is Prison Break telkens op een maandag in Amerika en wij kunnen hem dan dinsdag bekijken. Heeft iemand hier uitleg voor? _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ik hoorde eerst ook dat de acteurs ermee wilde stoppen omdat ze het niet meer Prison Break vonden met al dat gedoe eromheen.
Ze vonden het verhaal teveel van het concept van de serie afwijken.
is het wel al 100% zeker dat het er acht worden ipv 6?
of het nou een groot einde is of niet maakt me niet zoveel uit
Season 4 zal bestaan uit 24 alf. dat is gezegt op Fox en dat heb ik zelf geheurt _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
is het wel al 100% zeker dat het er acht worden ipv 6?
of het nou een groot einde is of niet maakt me niet zoveel uit
Season 4 zal bestaan uit 24 alf. dat is gezegt op Fox en dat heb ik zelf geheurt
En worden deze 8 afleveringen achter elkaar uitgezonden of krijgen we tussendoor weer een stop van 2 maanden _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Ik ga nu seizoen 4 afl 12 en 13 pas kijke , ik vind het heel jammer dat het stopt..echt!!, maarja, ik weet helemaal niet meer wat er allemaal in seizoen 1 gebeurde en 2 heb ik volgens mij helemaal niet gezien, dus......!!!. ga ik die lekker kopen en alles nog een helemaal op volgorde kijken! Yay _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''