Hallo ik heb een vraag komt er nou naar seizoen 4 een volgende seizoen 5
Want bij de poll kun je stemmen om te kijken of je het leuk vind dat er een SEIZOEN5 komt???
ik had begrepen dat seizoen 4 de laatste was maar komt er nou nog seizoen 5 of is 4 de laatste????? _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Ik heb gestemd op s1 omdat ik die toch het orgineelst vind, met de gevangenis en het plan enzo. ( maar de rest is ook allemaal super goed )
En s4 is jammer genoeg het laatste seizoen, de Poll op de voorpagina is verkeerd. misschien kan een mod dat even veranderen. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Dat kan een mod niet doen dat je het ff weet
En die poll is nog van voordat we wisten dat seizoen 4 het laatste seizoen was
Ik zal wel ff vragen of Yoni hem kan veranderen _________________
Dat kan een mod niet doen dat je het ff weet
En die poll is nog van voordat we wisten dat seizoen 4 het laatste seizoen was
Ik zal wel ff vragen of Yoni hem kan veranderen
Ja doe dat ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
ik heb op seizoen 4 gestemd, want 1 heb ik eigenlijk echt all te vaak gezien , dus begint een klein beetje te vervelen.
2 vind ik ook echt super mooi en 3 vind ik niet zo heel leuk .
maar bij 4 is nu die spanning echt weer terug , ik kan nu al niet meer wachten tot de volgende aflevering komt !
dat spreekt voor zich toch : Seizoen 1 ...
Toch het nieuwst en daar zitten ze toch echt in gevangenis en dat is gewoon het leukst _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
Seizoen 1 natuurlijk! Die past ook het beste bij Prison Break vind ik. Seizoen 4 komt daarna, die vind ik ook heel erg goed, en daarna 2 en 3. _________________ Be the change you want to see in the world