Lost is echt aan te raden is ook een heeeeeeeele goeie serie, en 24 is ook behoorlijk goed. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
The Unit
Flashpoint _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Harpers island is ook een aanrader, is een 13 delige miniserie er zijn inmiddels 11 afleveringen uitgezonden. Ga nu zo 11 kijken.
Verhaal:
Vrienden en familie worden uitgenodigd om een bruiloft bij te wonen op Harper's Island. Zeven jaar geleden waren er een aantal gruwelijke moorden op het eiland en met de komst van de bruiloftsgasten begint het moorden opnieuw. In deze 13-delige serie vinden elke aflevering een of meerdere karakters de dood. Iedereen kan het slachtoffer worden en iedereen is verdacht.
best een goede serie :D
Edit: Fuck wat is het spannend, net 11 gekeken. volgende week geen aflevering, over 2 weken de laatste 2 tegelijk. Heb dr zin in. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Leeftijd: 108
ik heb het niet zo op moorden enzo xD
haha.
@fish: ja zeker is supernatural naise *_*
en moonlight is ook echt naise.
veel plezier met kijken
ik vind het einde van seizoen 1 trouwens
echt heel erg irritant.
is een open einde maar de serie is ermee
gestopt echt dom ¬¬
ik denk dat jij smallville ook wel leuk gaat
vinden [: _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik heb laatst Moonlight uitgekeken, en idd het einde slaat echt nergens op vind ik. Ze konden er veel beter nog een seizoen 2 bij maken. En ik zal Smallville ook wel eens gaan kijken ^^ . _________________ Be the change you want to see in the world
klopt, ben het helemaal met je eens!
maar abc wou geen tweede seizoen meer en heeft
moonlight stop gezet na het eerste seizoen.
echt ontzettend dom, maargoed.
house is trouwens ook een leuke serie xD _________________ **
Ik heb net een Mega gave TV-serie ontdekt. Tenminste, ik vind hem erg cool! Nu ik PB moet missen, heb ik het met een andere serie opgevuld.
Het is van de makers van de tv-serie Lost. In eerste instantie dacht ik: nee, zal ook niet leuk zijn. Lost nooit gezien, en ben ook niet van plan om die te gaan zien. Maar dat terzijde.
Ik heb gisteren via een site de nieuwe serie opgespoord, en heb de Pilot gezien, ben nu aflevering 2 aan het kijken van seizoen 1.
In Amerika gaat in september seizoen 2 van start. NET5 start in september met seizoen 1.
Een mooie opvolger voor Prison Break. De TV-Serie: FRINGE!!
lost moet je zeker gaan kijken!
het is een geweldige serieee! ;d
en fringe kijken hier al paar mensen volgens mij _________________ **