“En hoe voelen we ons vandaag, Theodore?” T-Bag opende zijn ogen, en zag Dokter Tancredi voor hem staan. Hij keek even rond, en kwam al snel tot de conclusie dat hij in de ziekenboeg lag. “Wat is er gebeurd?” “Herinner je je niets meer?” T-Bag probeerde zich rechtop te zetten, maar een helse pijn in zijn zij verplichtte hem te blijven liggen.”Ze hebben je goed liggen gehad, gisteren.” “Wie?” “Dat is het gedeelte waar ik geen antwoord op kan geven. Waarschijnlijk weet je wel beter als ik, dat wat mij verteld is, toch maar de halve waarheid is.”
“Hier, enkele pijnstillers. Dat zal je wel kunnen gebruiken.” Sara gaf T-Bag twee kleine pilletjes, en een bekertje gevuld met water. “Wat heb ik dan?” T-Bag nam de pilletjes in. “Een lichte hersenschudding, drie gebroken ribben, en nog enkele kneuzingen. En dan ook nog een gebroken hand.” “Een gebroken hand?” T-Bag zag een korte flits van het gevecht van hem en Michael voor zijn ogen. “Probeer nu maar wat te rusten, des te eerder krijg je je geheugen terug.”
Het laatste waar T-Bag op dit moment toe in staat was, was rusten. De vraag of Scofield hiervoor verantwoordelijk was, bleef door zijn hoofd spoken. En als dit inderdaad zo was, dan zou hij in ieder geval wraak nemen. Op Michael, of op zijn mooie vriendinnetje Sara Tancredi. Hij was nu dichter bij haar als ooit tevoren. Van zodra hij beter was, zou hij zijn kans wagen. Zijn kans om wraak te nemen op de mooie Michael Scofield. _________________
op zich is dit toch een mooi open einde om mee door te gaan, het lijkt mij ook een goed verhaal, jammer dat ik begonnen ben met lezen bij deel 7 van het begin af aan is miss net iets spannender _________________
Dat is 1 ding wat zeker is, je moet het hierbij niet laten Ook al is het een open einde _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Leeftijd: 108
omg! zo geweldig dit.
ik wil meer
ookal weet ik, netzoals alle andere, dat dit het
einde is.
MAAR WE WANT MOREEEEE! ;d _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.