Let op: Vanaf vandaag 28 januari gaan we serieus voor een stukje in t Guiness Book of Records.. dus post vooral en veel zinnige posts in dit topic! En we bedoelen t nog wel serieus ook We willen graag het langste topic ooit
Welkom bij het topic van de SI (Sterke Ikke).
Wij vormen een club om samen sterk te zijn om aflevering 14 te weerstaan tot aan 26 april, de officiele datum dat de aflevering te zien is in Nederland. Wij bieden hier elkaar steun om deze lange tijd de overleven. Ook word de SI ook wel beschouwd als de AA voor Prison Break verslaafden. In dit topic kan je dus praten over afkickverschijnselen en andere problemen die te maken hebben met de lange periode tot aan 26 april.
Met vriendelijke groet,
Directie SI Club
Appesoester en Selemino
Toelatingseisen:
- Aflevering 14 of verder niet gezien hebben
- Verslaafd zijn aan PB
- Sociaal zijn, want sommige mede-SI'ers zullen jouw steun nodig hebben
Clubregelemt:
- Steun elkaar
- U mag niet aflevering 14 gaan kijken tijdens uw lidmaatschap van de SI
- U moet eerlijk zijn over het gezien of niet gezien hebben van aflevering 14
Opvangcentrum voor Zondaren
Een aantal verslaafde PB'ers zouden niet overleven zonder onze hulp, dus hebben we een Opvangcentrum voor Zondaren opgericht. Bent u helemaal verslaafd, maar heeft u aflevering 14 gezien (en heeft u nu last van de gevolgen van dien?) word dan lid van het OZ. Steun elkaar en overleef deze week...
Leden:
- Kimm.
- Daand (Aspirant lid)
- Yoni
- Fritsel
- Ducky
- Diana
- RG_
- Mitah * Erelid * -> 10e lid
- Kaatje
- Donderdagavond
- Ezzie
- JUSTxME * Erelid * -> 20e lid
- mizz_hedy (van de SI naar OZ)
- Linda
- MiSsxBurrows
- Liessaa
Toelatingseisen:
- Prison Break Verslaafd
- U moet aflevering 14 gezien hebben
- U moet last hebben van afkickverschijnselen, obsessie voor aflevering 15
Regelement:
- Geen Spoilers waardoor de SI'ers moeten overstappen naar de OZ (oplossing: PM )
- Steun elkaar _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Don't do the crime, if you can't do the time...
Laatst aangepast door Appesoester op do feb 08, 2007 7:43 pm, in totaal 32 keer bewerkt.
hahah lol
ik ben iig geen lid, want ik heb ze al _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
HAHHAHAAHHAH
Ik lig helemaal op de grond van het lachen
Whaaaaa mag ik meedoen want ik ga binnen een week dood omdat ik niet snel genoeg afl 15 te zien krijg _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Nee, wij vormen een reine en pure club. Alleen de mensen die aflevering 14 ook niet hebben gezien mogen lid worden... FF vragen aan m'n mededirectielid...
Edit* Ik moedig jullie wel aan _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op di jan 23, 2007 9:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik weet niet precies welke aflevering 14 is. De laatste die er net opkwam was 13 of niet? Dan ben ik bang dat ik straks bij de zondaren zit. Kan ik het helpen, ik ben uitgenodigd om het met een stel vrienden te gaan kijken. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...