Leeftijd: 108
Je beste vriend, is je beste vriend niet. Hij verdient jouw vriendschap niet !!
Je bent veel te goed voor die gast
En over dat meisje, dat is egt een dom wijf. Wat gaat ze een beetje met je "beste vriend" zitten te lebberen wel dat ze met jou allemaal afspraken had _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Je beste vriend, is je beste vriend niet. Hij verdient jouw vriendschap niet !!
Je bent veel te goed voor die gast
En over dat meisje, dat is egt een dom wijf. Wat gaat ze een beetje met je "beste vriend" zitten te lebberen wel dat ze met jou allemaal afspraken had
Idd, ze zijn het alle twee niet waard! _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ja en ?! Jij bent veel te goed voor hem !
Ik kan niet tegen dat soort mensen, waarom doen ze dat Het is niet egt bepaald leedvermaak
Ik zou hemm egt dumpen _________________ **
Mensen kunnen veranderen, sommige ten goede, andere dus niet zo goed, heb je al met hem gepraat? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
En sommige mensen veranderen helemaal niet, die liegen al je hele leven tegen je !!! _________________ **
Ik zou gewoon goed met hem gaan praten wat er nou is gebeurt en waar die eigenlijk wel niet mee bezig is _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Jaa dat kan best dat hij aardig is, maar dan kun je even goed liegen hoor
waarom denk jij dat ik er pas achter ben dat dat kutwijf al 2 jaar gelogen heeft tegen mij.
Omdat ze aardig deed !! _________________ **
hij heeft al sorry gezegd maar ik let volgende keer wel ff op wat er zo allemaal gaande gaat:p
thnx voor info etc _________________
I am just linc, linc the sink XD
Helemaal uitgepraat met hem? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sorry maar ik snap niet egt waarom je hem vergeeft ?
Het is mijn mening, kan zijn dat hij anders is dan wat ik mee heb gemaakt met iemand maar uit eigen ervaring zou ik het hem egt niet vergeven.
Maar nogmaals, het is MIJN menig, wie ben ik ? _________________ **
ja half.. moest ook wel want we zouden week later (inmiddels 1,5 week terug:P) samen een week op vakantie gaan:p.. maja ik controleer voortaan en nu eerst ff wat ie allemaal van plan is etc.. en dan onderneem ik pas actie:p.. en om eerlijk te zijn het werkt best goed. Hij heeft btw nu een andere vriendin;) _________________
I am just linc, linc the sink XD
Omg die jongen is jou vriend niet, als hij jou jaloers probeert te maken!
Maar omdat je hem al 12 jaar kentvind ik het logisch dat je met hem bent gaan praten,
en dat sletje? Die had ik allang een rechtse gegeven, kan me ook niet voorstellen dat jij niks heb gedaan!