Wat vond jij de smerigste scene's uit prison break?
Mijn top 4 (1 het smerigst 2 minder 3 nog minder enz...)
1. De Scene in de film, dat gretchen die meid tegen de muur aanschopt en dat ze dan op dat haakje terecht komt
2. T-bag die met 1 hand rondloopt
3. Michaels tenen die erafgehakt worden.
4. Die kus van Gretchen en de General -bleeegghh- xD _________________
Wat vond jij de smerigste scene's uit prison break?
Mijn top 4 (1 het smerigst 2 minder 3 nog minder enz...)
1. De Scene in de film, dat gretchen die meid tegen de muur aanschopt en dat ze dan op dat haakje terecht komt
2. T-bag die met 1 hand rondloopt
3. Michaels tenen die erafgehakt worden.
4. Die kus van Gretchen en de General -bleeegghh- xD
Alles van T-Bag vond ik niet te pruimen. Het enigste wat ik wel een beetje kon waarderen, waren zijn grapjes, en dat de overigen van PB hem meerdere malen in de maling namen haha _________________
Alles van T-Bag vond ik niet te pruimen. Het enigste wat ik wel een beetje kon waarderen, waren zijn grapjes, en dat de overigen van PB hem meerdere malen in de maling namen haha
haha ja maar dat hij zo nog naar hun toe rende met zijn afgehakte hand vond ik wel een heel grappig stukje!
Leeftijd: 108
die teen van michael inderdaad
en dat t-bag die hand liet vastmaken
baaah! ik voelde alles mee. xD
dat hoofd van sara in die doos was ook echt
vies! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Wanneer T-Bag de hotelkamer van Garry in komt lopen in seizoen 2, dat is gewoon een geniaal stukje , maarja T-Bag Is en blijft geniaal _________________ Be the change you want to see in the world.
ik kan nog steeds niet kijken naar de scene waar Abruzzi Michael's teen afknipt. Ik weet dat de camera op het laatste moment wegdraait, maar het idee alleen al is voor mij genoeg. Oh, en T-Bag bij de dierenarts... ook zo fijn... Even een handje aannaaien...
ik kan nog steeds niet kijken naar de scene waar Abruzzi Michael's teen afknipt. Ik weet dat de camera op het laatste moment wegdraait, maar het idee alleen al is voor mij genoeg. Oh, en T-Bag bij de dierenarts... ook zo fijn... Even een handje aannaaien...
XXX
ja, of bellick die hem z'n hechtingen er uittrekt en alles _________________ Be the change you want to see in the world.
was er niet iets met een lamp en een oog in seizoen 1 geloof ik?
weet niet meer wie en wie eigenlijk....maar was best smerig...
de naaldhak van moeders in de wond van Linc in ep21 geloof ik
dat was abruzzi die dat deed bij z'n slapie.
x
Geen naaldhak hoor. Abruzzi heeft een keer bij zijn celmaat een scherpe gloeilamp in zijn oog gestoken....Dat vond ik erg autsjh...... _________________
Ik vind geen enkele scene in PB eigenlijk écht smerig, aangezien je niet alles ziet door wegdraaiende camera's enzo.
Maar ik kies toch voor het moment dat T-Bag een slipje moet aankomen voor Sucre in seizoen 1. T-Bag heeft dan sexy-time met een of andere travestiet/man/vrouw/ding in Fox River in een cel.
Dat is niet gefilmd, maar je weet wel dat hij het gedaan heeft... _________________ Michael: ''We're free... Finnaly, we're free.''
Haha ja dat is ook geweldig stukje
Ik vind dat stukje van waar Michaels tenen eraf worden geknipt ook heel smerig _________________ Be the change you want to see in the world
1. Michael z'n tenen die werden afgeknipt;
2. Abruzzi z'n keel die werd doorgesneden door T-Bag;
3. De hak van de moeder van Linc die ze in de wond duwde;
4. De afgehakte hand van T-Bag
5. Het sissende vlees van Michael toen hij tegen die stoompijp aanstond
en zo kan ik nog wel even doorgaan, idd niet bloederig maar ik denk dat je fantasie de rest doet! _________________ Everything happens for a reason...
Die scene waarin Gretchen vastgehouden& gemarteld word en dan vervolgens ontsnapt door met een spijker een bewakers kop te doorboren best smerig vond ik die. _________________ Lincoln: Man, it's quiet out here. Inside, there was always noise, you know? Someone yelling, guards making rounds... I got used to it.