Ik heb geen SOA (alleen een koortslip ) en ik vind veilig vrijen erg belangrijk. Het lijkt me alleen zo'n gedoe... Achja, beter dan HIV ofzo.
En ik heb liever dat mijn vriend zegt dat hij vreemdgaat, dan dat ik zo een SOA oploop. Maarja ik heb toch geen vriend. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Nieuwe rage SOA's Gotta Catch M All! Gotta Catch M All! SoaMon!
omg Ik kom niet meer bij van het lachen (Ik weet dat ik laat ben... ok een btje erg ) Het staat gewoon in de map van serieuze onderwerpen
Maarged, ik heb in ieder geval geen soa _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
Heb je soa?? vind je veilig vrijen belangrijk??? of denk je agg ik heb dat tog niet dus mij maak het nie uit ??? ken je iemand met deze ziekte of nog wat anders te melden ??? post het hier !
nee ik heb geen soa !
Ja ik vind veilig vrijen belangrijk.
tuurlijk maakt het mij wel uit ik wil echt geen soa krijgen.
En nee ik ken niemand met een soa of het moet me niet vertelt zijn _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
trouwens wie zegt dat ik met jouw op date wil miss wil ik wel met daand XD
nieteesss doe ik al toch Daan?
Jaahh , bioscoop _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design