SOA = Sexueel Overdraarbare Aandoening.
Heb je soa?? vind je veilig vrijen belangrijk??? of denk je agg ik heb dat tog niet dus mij maak het nie uit ??? ken je iemand met deze ziekte of nog wat anders te melden ??? post het hier ! _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Veilig vrijen is altijd belangrijk vind ik, of je moet iemand goed kennen en die persoon eventueel langs de huisarts laten gaan voor bloed testen. Zonder condoom is seks natuurlijk lekkerder, ook orale seks, maar veiligheid is een belangrijk iets, als je eenmaal een ernstige niet geneesbare ziekte hebt ben je gewoon goed genaaid... Dus vertrouwen en testen helpen vaak goed. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Dus niks.. dit topic was al oud...
en als er sinds oktober vorig jaar al niet meer op gereageerd is is het niet zo boeiend dus he _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dat klopt, maar je hóeft niet te reageren. Meestal schoppen mensen een topic omhoog als ze er weer leven in willen brengen namelijk. De reactie 'dus' vond ik niet zo levenbrengend, savvy? Maar goed, BOT dan maar weer _________________
Dus niks.. dit topic was al oud...
en als er sinds oktober vorig jaar al niet meer op gereageerd is is het niet zo boeiend dus he
Dat klopt, maar je hóeft niet te reageren. Meestal schoppen mensen een topic omhoog als ze er weer leven in willen brengen namelijk. De reactie 'dus' vond ik niet zo levenbrengend, savvy? Maar goed, BOT dan maar weer
ja idd, zag niet dat je me voor was met je reactie,..
was niet op jou dus maar op Spike
Ik heb ook geen Soa _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design