Ik vind seizoen 1 het beste maar seizoen 4 scoord ook erg hoog, ik vind het gewoon GEWELDIG
En het moet nog een hele tijd doorgaan. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
in het artikel wat k volgens jou goed moest lezen staat niet dat het een compleet nieuwe serie wordt dat is pas te lezen op die link van imdb die je gaf en dan bij newsdesk.
In dat eerste artikel staat heel duidelijk:
begrijpend lezen is erg moeilijk voor je want jij moet hoe dan ook je mening opdringen, dus dit is de laatste keer dat ik op je reageer met je backstreet boys geblaat. Laat ieders mening in zijn waarde aub wat jij goed vind hoef ik nog niet goed te vinden, maar dat is blijkbaar niet duidelijk want je haalt er de meest rare dingen bij zoals GTST en later snap je hetzelf niet meer, nu kom je weer met de backstreet boys aanzetten _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
ik hou me mond wel, gezien het feit dat ik nu zelfs indirect met de dood word bedreigd, en ik respect heb voor ouderen maar het niet eerder had gezien hoe oud deze dame is. Mijn excusses. _________________
hoop het ook, echt zwaar kut. hoop wel dat er in de spin off ook wat van de mensen van nu te zien is dan, het moet geen proof of innocence worden of zo _________________
ik hou me mond wel, gezien het feit dat ik nu zelfs indirect met de dood word bedreigd, en ik respect heb voor ouderen maar het niet eerder had gezien hoe oud deze dame is. Mijn excusses.
zo hé hallo ik ben niet bejaard ofzo Ik ben inderdaad echt 30. Het maakt niet uit hoe oud iemand is, ik behandel de mensen zoals ze mij behandelen. Wat betreft de Spin-off het wordt tijd dat die er komt. Prison Break 4 is inderdaad een mooie afsluiting. Waarom het dan weer een Spin-off moet heten dat vraag ik me nog steeds af. Top of all, vond ik Prison Break de beste serie die ik ooit gezien heb. heb geprobeerd om tussendoor nog andere te kijken (naast Nash Bridges met Jodi ) maar geen van allen haalden het bij Prison Break.
Heroes niet, Dexter niet, Lost ook niet. _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
ik hou me mond wel, gezien het feit dat ik nu zelfs indirect met de dood word bedreigd, en ik respect heb voor ouderen maar het niet eerder had gezien hoe oud deze dame is. Mijn excusses.
zo hé hallo ik ben niet bejaard ofzo Ik ben inderdaad echt 30. Het maakt niet uit hoe oud iemand is, ik behandel de mensen zoals ze mij behandelen. Wat betreft de Spin-off het wordt tijd dat die er komt. Prison Break 4 is inderdaad een mooie afsluiting. Waarom het dan weer een Spin-off moet heten dat vraag ik me nog steeds af. Top of all, vond ik Prison Break de beste serie die ik ooit gezien heb. heb geprobeerd om tussendoor nog andere te kijken (naast Nash Bridges met Jodi ) maar geen van allen haalden het bij Prison Break.
Heroes niet, Dexter niet, Lost ook niet.
ik heb je blijkbaar verkeerd begrepen, ik kreeg het gevoel dat je het nogal een gare serie vond op het feit na dat jouw lievelingsactrice erin speelde, maar nu je zegt dat je het de beste serie vindt die je ooit hebt gezien begrijp ik je wel.
ik dacht gewoon dat je de serie slecht vond omdat je alle andere dingen behalve gretchen zat af te kraken en zei dat het je niet veel zou boeien zonder gretchen, maar goed je vindt het blijkbaar niet zo een slechte serie
ik hoop ook zeker dat er een spinoff komt het liefst met een van de bekende figuren en iig niet in een vrouwengevangenis, dat lijkt me nogal gaar
Leeftijd: 108
En ik vind het maar eens tijd worden dat jullie
stoppen met deze ruzie.
want iedereen heeft zijn eigen mening, en het is
onzin om iemands mening niet te respecteren.
kappen met die onzin dus
en laten we gewoon weer ontopic gaan.
hierbij geef ik jullie beide een waarschuwing in het
'algemeen'.
dus geen echte waarschuwing.
maar serieus, kap met die onzin. iedereen heeft
zijn eigen mening, en respecteer dat dan ook.
BOT.
EDIT: oops. sorry ik had die tweede pagina niet gelezen.
foutje _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
OT maar weer, ik wil een spin-off, als seizoen 4 de laatste is. Ik weet dat seizoen 4 de laatse is, maar ik hoop toch nog heel erg op een S5 _________________ Be the change you want to see in the world
Je bent niet de enige Fish 40 maar de kans dat er een s5 komt is 0,0000001 % ofzo jammer genoeg. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''