Prison Break: The Final Break
 Chat 
Auteur Bericht
<  Polls  ~  Spin-off wel of niet ?

Spin-off wel of niet ?
Wel
37%
 37%  [ 3 ]
Niet
12%
 12%  [ 1 ]
Wel, als pb s4 het laatste seizoen is.
50%
 50%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 8

Michael Scofield,PB
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 12:31 am  Reageer met quote
PrisonBreak Addict
PrisonBreak Addict

Leeftijd: 20

Het is nog altijd niet bevestigd, maar de kans dat er een Spin-off komt is er nog steeds.

Als je stemt ligt je antwoord dan ook toe.

Ik zou het wel leuk vinden als er een Spin-off zou komen, maar niet als dat ten koste gaat van een pb s5. Want dan wil ik natuurlijk liever een 5e seizoen van pb :D

Dus mocht s4 echt het laatste seizoen zijn van pb dan zou ik wel een Spin-off willen.
Gretchen
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 1:25 am  Reageer met quote
Sofia
Sofia

Leeftijd: 33

http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=38664&offset=25#ViewComments Daar staat mijn antwoord Very Happy Rolling Eyes
zoals ik al ergens eerder schreef hier op dit forum, zou ik niet weten waar seizoen 5 over zou moeten gaan. In de laatste 7 afleveringen van seizoen 4 kan er een einde aan worden gemaakt, alles is bijna compleet, vele personages zijn er uit. En het is bijna helemaal rond. En ik zeg dit niet omdat ik het Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad day Jodi eruit is, maar ik zie gewoon geen verdere vehaal vorming meer. Wat betreft die spin-off, ik word een beetje linc the sink beau het wordt tijd voor wat nieuws. Very Happy

The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info

Dedicated to Jodi Lyn O'Keefe
http://www.youtube.com/watch?v=kovaWXf0jxY

I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Alen05
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 1:49 pm  Reageer met quote
Cardholder
Cardholder

Leeftijd: 22

niet te geloven dat je op die site van coming soon zegt, if she is dead i will never watch prison break again Confused ik bedoel de serie draait niet om haar of zo, ze is een bijrol ze zou er al veel korter inzitten en ik weet niet hoelang je het al kijkt maar als je vanaf het begin kijkt, snap ik niet waarom je het wel zou kijken voordat jodi (gretchen) er in kwam en niet er na Confused

ik denk dat een spin off wel leuk zou kunnen zijn maar ik vind het gaar dat het met een vrouw zou moeten zijn die nog in de serie moet verschijnen dan heb ik liever een spin off met iemand die we al een hele tijd kennen zoals mahone, sucre, t-bag, LJ of idd gretchen.

Nu krijgen we dus een of andere vrouw te zien voor een paar afleveringen en die krijgt dan opeens een eigen verhaal, terwijl niemand daar waarschijnlijk in geinteresseerd zal zijn op dat moment.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Gretchen
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 1:57 pm  Reageer met quote
Sofia
Sofia

Alen05 schreef:
niet te geloven dat je op die site van coming soon zegt, if she is dead i will never watch prison break again Confused ik bedoel de serie draait niet om haar of zo, ze is een bijrol ze zou er al veel korter inzitten en ik weet niet hoelang je het al kijkt maar als je vanaf het begin kijkt, snap ik niet waarom je het wel zou kijken voordat jodi (gretchen) er in kwam en niet er na Confused

ik denk dat een spin off wel leuk zou kunnen zijn maar ik vind het gaar dat het met een vrouw zou moeten zijn die nog in de serie moet verschijnen dan heb ik liever een spin off met iemand die we al een hele tijd kennen zoals mahone, sucre, t-bag, LJ of idd gretchen.

Nu krijgen we dus een of andere vrouw te zien voor een paar afleveringen en die krijgt dan opeens een eigen verhaal, terwijl niemand daar waarschijnlijk in geinteresseerd zal zijn op dat moment.

ik vind prison break zowieizo langdradig worden, en dan snap je het maar niet, cherry hill is een compleet ander verhaal. Bovendien zijn heel veel goede personages uit Prison Break eruit. Sucre is ook weg. En ja inderdaad ik vond de serie toffer toen gretchen er in kwam. Seizoen 2 vond ik zelfs minder als seizoen 1. Respecteer ieders mening alsjeblieft. Ik ben nu eenmaal geen wentworth fan zoals de meeste wel zijn. En als die eruit zal gaan zouden heel veel mensen zo reageren als ik reageer op Gretchen. Een seizoen 5 hoeft voor mij zeker niet.

I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Naar boven
teusjeh
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 2:56 pm  Reageer met quote
C-Note
C-Note

als ze geld hebben voor een spinn of dan kunnen ze het verhaal ook best zo een draai geven dat er nog een 5e seizoen gemaakt kan worden als de acteurs teminste mee willen werken
ze kunnen het verhaal best nog wel een seizoentje uitrekken en anders een kort seizoentje zoals seizoen 3 was

maar als seizoen 4 de laatste word moeten ze wel het hele verhaal afronden en niet met open vragen laten
Naar boven
SXForce
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 3:11 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 21

teusjeh schreef:
als ze geld hebben voor een spinn of dan kunnen ze het verhaal ook best zo een draai geven dat er nog een 5e seizoen gemaakt kan worden als de acteurs teminste mee willen werken
ze kunnen het verhaal best nog wel een seizoentje uitrekken en anders een kort seizoentje zoals seizoen 3 was

maar als seizoen 4 de laatste word moeten ze wel het hele verhaal afronden en niet met open vragen laten

Ik denk opzich wel dat ze genoeg geld hebben. :p Ze zeuren alleen zoooo veel dat ze te weinig betaalt krijgen.

En over het Spinn off, ik wacht gewoon af. Maarjah ik hoop nog altijd dat er een seizoen 5 komt natuurlijk!!
Naar boven
minicooper
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 4:06 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 18

Als seizoen 4 het laatste seizoen is dan wel, maar dan vind ik wel dat het om een van bekende personages moet gaan.

Maar ik heb liever dat ze gewoon doorgaan met prison break ! Very Happy
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 5:27 pm  Reageer met quote
PrisonBreak Addict
PrisonBreak Addict

Vind ik ook, als ze de spin-off toch gaan doen zou het mij wel mooi lijken als ze dat b.v met Gretchen zouden doen en dat zij dan in de gevangenis zit. Very Happy
John Abruzzi
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 5:34 pm  Reageer met quote
Sofia
Sofia

Of het Mafia leven van Abruzzi voor dat hij in Fox Rivir terecht kwam.
Naar boven
Theodore Bagwell
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 6:02 pm  Reageer met quote
Abruzzi
Abruzzi

Leeftijd: 21

waarschijnlijk krijg je toch flashbacks van lincoln en micheal met hun moeder en hun vader.
Alen05
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 6:21 pm  Reageer met quote
Cardholder
Cardholder

Gretchen schreef:
Alen05 schreef:

ik vind prison break zowieizo langdradig worden, en dan snap je het maar niet, cherry hill is een compleet ander verhaal. Bovendien zijn heel veel goede personages uit Prison Break eruit. Sucre is ook weg. En ja inderdaad ik vond de serie toffer toen gretchen er in kwam. Seizoen 2 vond ik zelfs minder als seizoen 1. Respecteer ieders mening alsjeblieft. Ik ben nu eenmaal geen wentworth fan zoals de meeste wel zijn. En als die eruit zal gaan zouden heel veel mensen zo reageren als ik reageer op Gretchen. Een seizoen 5 hoeft voor mij zeker niet.

ik zou jouw mening best wel willen respecteren maar je bent een beetje vaag, op die site zeg je als ze doodgaat kijk je prison break niet meer, ze is (waarschijnlijk) dood en iig niet meer te zien in de serie dus stop je dan nu ook echt met kijken??
Daarnaast zit je heel de tijd heel de serie (behalve gretchen) nogal af te kraken je bent lincoln zat, en op die andere site zeg je ook nog: Go away with Mahone and Linc and Michael and the rest. Dus als je alles en iedereen van prison break gaar vind waarom zou je het dan kijken, ik vind will smith ook een goede acteur maar als hij in goede tijden slechte tijden zou spelen zou ik het zeker niet kijken als alles aan die serie haat:S

Looks like you're stuck in the captivity of negativity Razz
Naar boven
Merryl
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 7:46 pm  Reageer met quote
C-Note
C-Note

Leeftijd: 24

Aangezien Gretchen waarschijnlijk het hoofdpersonage zal worden in de Spin Off, heb ik voor wel gestemd Smile
Naar boven
Alen05
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 8:03 pm  Reageer met quote
Cardholder
Cardholder

dat wordt ze dus waarschijnlijk niet, het wordt een of andere molly die nog in de serie moet verschijnen

zie hier het persbericht:
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=38664&offset=25#ViewComments
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 8:11 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Lijkt me eerlijk gezecht niets.., met die Molly.

Heb liever een bekent personage zoals uhhmmmm.... The General of misschien wel (heel onwaarschijnlijk maar toch..) KELLERMAN Cool Cool Laughing
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 8:14 pm  Reageer met quote
Cardholder
Cardholder

ja precies, die molly kennen we ook nog helemaal niet dus als ze nog moet komen in de serie is de kans klein dat mensen in die paar afleveringen dat ze meedoet zo geboeid raken in haar verhaal dat ze graag een heel der levensverhaal willen weten. ik zou het liefst een spin off met een van de bekende personages willen: mahone, sucre, gretchen, t-bag of LJ
Naar boven
minicooper
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 9:24 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Jah LJ zou ook goed kunnen Very Happy
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 10:20 pm  Reageer met quote
PrisonBreak Addict
PrisonBreak Addict

Het was eerst de bedoeling dat Molly half seizoen 3 erin zou komen toen wisten ze nog niet eens dat er een s4 zou komen.
Dus dat is al best wel lang geleden ( dat bericht is van oktober 2007 ) dus het zou zomaar kunnen dat ze in die tussentijd wat anders hebben bedacht, dat ze b.v wel een spin-off met Gretchen of LJ of een andere bekende gaan doen.
En dat lijkt mij wel tof Very Happy
Alen05
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2009 10:52 pm  Reageer met quote
Cardholder
Cardholder

scherp gezien, ik had eigenlijk niet eens naar de datum gekeken maar ik zag idd wel dat ze ook iets met sona te maken had of zo, het lijkt me iig gaar als het in een vrouwengevangenis zou zijn want dan wordt het een soort Oz
  Prison Break BerichtGeplaatst: fr feb 29, 2008 20:28 pm 
Prisonbreak.nl Admin
Prisonbreak.nl Admin

Gretchen
BerichtGeplaatst: di jan 13, 2009 2:47 am  Reageer met quote
Sofia
Sofia

Alen05 schreef:
dat wordt ze dus waarschijnlijk niet, het wordt een of andere molly die nog in de serie moet verschijnen

zie hier het persbericht:
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=38664&offset=25#ViewComments

Goed lezen!!! Confused

het wordt de Spin-off of Cherry Hiill en compleet nieuwe serie, dat staat namelijk ook in een interview die Jodi (Gretchen) geeft. Die staat overigens op mijn site. En voor jou informatie nee ik zal Prison Break inderdaad niet meer zo nauw volgen als ik voorheen deed mocht Jodi eruit zijn.

Als Wenworth miller eruit zou gaan zouden ook heel veel fans van hem het niet meer volgen. Logisch toch? Ik ben nu eenmaal een Jodi fan en ja ik vind het zwaar *** als ze eruit gaat. Dat mag toch of niet? Ik ben geen wentworth fan wat 90% van de mensen hier wel is, als dat wel zo was had ik wel een site van hem gemaakt. Duhu.

Reden 2) Prison Break is aan z'n einde. Wat heeft het dan nog voor nut om het te rekken
met wat eigenlijk?. Er komt niets voor niets een Spin-Off of een nieuwe serie. Seizoen 2 vond ik al minder. Seizoen 3 maakte het nog wel leuk, seizoen 4 is aan het aftakelen. Alle goede personages die in de serie waren zijn er uit.

Wat betreft je GTST vergelijking met Will Smith, dat slaat echt totaal nergens op dat snap jezelf ook wel of niet, iets zeggen om wat te zeggen. Als Ludo eruit zal gaan zouden ook heel veel mensen het niet meer kijken. Dat is Logisch.

Seizoen 2 van Prison Break vond ik de minste van alle seizoenen. Ik ben nu Lost aan het volgen want eer dat Prison Break terug keert en met de stakingen duurt het nog langer als die er weer komen, zijn we een half jaar verder.

Laten we verder maar niet speculeren over iets wat we nog niet zeker weten.
Sucre is ook nog niet zeker of ie terug keert, wat ik wel weet is dat sommige acteurs in nieuwe films gaan spelen waar onder andere Amaury er 1 van is. De rest weet ik niet.

en als laatste voor degen die goed hebben opgelet voor de winter break:

“Ze zenden Gretchen naar de gevangenis. Lincoln zegt: ‘If you don’t talk you’ll get to see your daughter again,’” Gretchen said. “So we’re hoping that happens and we get a chance to be in that.”

Ik zou zeggen hou deze site in de gaten:

http://www.imdb.com/title/tt1131748/

Naar boven
Alen05
BerichtGeplaatst: di jan 13, 2009 10:10 am  Reageer met quote
Cardholder
Cardholder

in het artikel wat k volgens jou goed moest lezen staat niet dat het een compleet nieuwe serie wordt dat is pas te lezen op die link van imdb die je gaf en dan bij newsdesk.
In dat eerste artikel staat heel duidelijk:

Fox is looking to SPIN-OFF "Prison Break" with the tentatively titled "Prison Break: Cherry Hill,"

en wat je zegt over ludo van GTST ik volg het niet echt maar voor zover ik weet is hij een van de hoofdrollen en zit hij er echt al fokking lang in jaar of 10 gok ik, en dat vind ik niet vergelijkbaar met de bijrol die gretchen speelt. En als je beetje na zou denken over die vergelijking met will smith zou je snappen dat ik gwn bedoel dat je niet iets wat jij blijkbaar een kutserie vindt moet kijken omdat er een (naar jouw mening) geweldige actrice een rol in heeft. Ik zal het nog een keer proberen, ik vind DMX geweldig maar als ie een cd maakt samen met de Backstreet Boys is de kans klein dat ik het koop. En ik vond seizoen 2 ook minder goed dan seizen 1 (bij de meeste series zo) en seizoen 3 was ook niet zo goed als 1 en 2 maar nog steeds geweldig. Ik zie alleen niet echt hoe je erbij komt dat seizoen 4 aan het aftakelen is (miss omdat gretchen ligt te sterven) maar de meeste mensen die ik ken vinden seizoen vier weer geweldig en veel mensen die gestopt zijn met kijken bij seizoen 3 omdat ze het slecht vonden gaan nu weer verder kijken omdat seizoen 4 zo goed schijnt te zijn.

Dus ik vind dat het alleen maar beter gaat en seizoen 4 vind ik het beste seizoen.
Tijden zijn in GMT + 1 uur

PRISON BREAK FORUM forum index  ~  Polls
 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar: