ik snap dat jullie het allemaal willen lezen, maar kun je alsjeblieft wel even spoiler in de naam zetten, want ik wil het niet lezen en dan klik ik hier op en dan zie ik oppeens iets wat ik eigenlijk niet wil weten. :S
ik vind het zelf het leukst als het allemaal nog een verassing is.
maarja.. iedereen zijn eigen keus
okay bij deze dan
*Spoiler*
Haha danm, waar gaat dit over man ? ooohjaaa... Spoiler _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Titel aangepast met spoiler _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Heel goed, _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
I wilde dit toch even met jullie delen aangezien ik zo lang moet wachten op prison break heb ik voor het maken van deze video toch alle afleveringen moeten kijken om er dingen tussen uit te halen. enz enz enz
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile