Ik was een beetje aan het rondsurfen op internet, en toen dít tegen:
From Patricia in Springfield, New Jersey: Can you give me some Prison Break scoop? I need some info on my man Michael!
First of all, back off, be-yotch! Just kidding. There's plenty of Wenty to go around. "Your" man Michael is going back to prison, Patricia. Yes, sadly, I'm told Michael ends up behind bars before the season is over. But he won't be at Fox River. No, Michael will be spending some hard time in one of the worst prisons south of the border. And this time, he doesn't exactly have an escape plan mapped out on his person. Qué lástima, no?
Jep.. had het al geleze.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
wow, oke , bedankt voor de info...
Niet zulke leuke informatie maargoed _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Maar nog een keer een herhaaling van een ontsnapping zou een beetje saai worden denk ik.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ja ik denk ook dat ie word vrijgesproken omdat de samenzwering van the company word opgelost. Zo komt Linc 'vrij' en op een gegeven moment Michael ook wel. _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
Ik denk dat Lincoln wordt vrijgesproken en Michael terug de gevangenis in gaat en zijn straf uitzit en daarna vrij komt. Ik neem aan dat Michael niet weer ontsnapt.
Ik denk dat Lincoln wordt vrijgesproken en Michael terug de gevangenis in gaat en zijn straf uitzit en daarna vrij komt. Ik neem aan dat Michael niet weer ontsnapt.
Als blijkt dat Michael de gevangenis in wou om zijn broer te redden, en dat te bewijzen valt, dan komt hij misschien ook gewoon op vrije voeten. Tis PB dus er kan van alles gebeuren _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
Nja alles lijkt me niet echt ik verwacht dat het allemaal nog best ene tijd gaat duren voordat het allemaal eens opgelost is.. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ja idd.. sowieso word de ''company'' voor 90% neergehaald.. dus in seizoen 3 zal er zeker nog wel het een en ander gebeuren.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Jep dat wel.. duurd nog 5 weken.. zit 2 weke tusse 19 -20 _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?