Ik zou graag willen weten van welke sport je houd?En of je dat ook bij een club doet.
Ik hou van voetbal.Ik voetbal zelf bij VV Schaesberg C1,dat is ergens in Limburg. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Ik vind voetbal wel leuk om te kijken, maar om te doen vind ik het niet leuk. Het is een beetje eentonig, een beetje balletje trappen en in het doel zien te krijgen. Daarom ben ik ook op atletiek gegaan. Door de verschillende onderdelen vind ik het nooit saai of eentonig worden.
Sport is op zich wel leuk ja. Helaas heb ik er niet zoveel tijd voor en eerlijk gezegd ben ik ook gewoon lui. Ik zit op een schietvereniging, dat heet wel sport, maar is natuurlijk niet ter verbetering van je conditie. Misschien ga ik volgend jaar weer basketballen, gewoon als recreant.
Sport kijken op tv vind ik echt geen bal aan, behalve als Duitsland speelt! _________________
ik tennis dus al 6 jaar by de club in echt (limburg).. en speel afentoe een piptoernooit of ander regionaal toernooi .. aan competitie doe ik niet want ik wil niet elke weekend op de baan staan & verder wil k graag op basketbal of hockey _________________ No one can outrun their destiny..
ik heb op voetbal gezeten en ben er toen afgegaan omdat ik bij allemaal jongens zat maar nu begin ik het steeds leuker te vinden dus ik weet niet of ik nou er wel of niet op ga _________________ It was real Sara, You and me.. it's real.
Ik speel voetbal Bij Jabbeke, 1 of ander boerendorp in België Ik speel ook tennis, competitie tennis heb ook al een klassement! C+30/3 dat is nog niet zo hoog maar probeer hoger _________________ Prison Break Ruuullzz!!
Break in, Break out
ik dans, maar dat is toch niet echt een sport.. _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.