Karate... moet ik beetje oppassen met niet te ver gaan met flirten met je? Voordat ik het weet is mn nieuwe naam Sis Kebab...
Ik zelf doe aan Kracht training en schietsport.
Ik heb lang Tai Chi gedaan en wil dat zeker nog een keer gaan oppakken en eventueel ook aikido gaan doen.
Kwa sport kijk ik vrijwel niets, behalve extreme sports zoals skydiven, snowboarden etc. vind ik dan weer wel tof om te zien en martial arts gala op eurosport. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
ik ben net gestopt met karate (heb ik 1 jaar gedaan, vond er nu echt geen bal meer aan ). Nu ben ik opzoek naar een andere sport..maar ik heb geen idee wat _________________
Ik heb jaren gezwommen, daarna paard gereden, gebasketbald... nu doe ik officieel niks meer. Maar ik fiets veel en omdat ik bij de post werk loop ik ook aardig wat af. En ik ga graag skieën als we op wintersport gaan. En tja, schietsport hè... maar da's fysiek op zich niet echt 'spieren kwekend' _________________
ik had 1,5 jaar op korfbal gezeten maar was der toen weer afgegaan omdat het geen leuk team was en nu doe ik niets meer school vind ik belangrijker _________________
Zwemmen is idd ook een erg leuke sport en doe ik zo afentoe weleens, baantjes trekken en soms in een reactie meer grote afstanden zwemmen.
En natuurlijk recreatief zwemmen, maar dat is niet echt sport, al heb je wel goede beweging. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
hardlopen buiten kost niks, zwemmen (baantjes trekken) kost weinig en train je al je spieren mee en krijg je sexy figuur mee _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik doe nu een tijdje aan Breakdance, heb aan turnen gedaan en een paar jaar kung-fu _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik heb 3,5 jaar op paardrijden gezeten,, erg leuk,, zou wel weer willen,, maar ben beetje bang voor de kleinere paarden,, de grote heb ik geen problemen mee,, met de kleine wel,, en heb op body combat gezeten,, en dat was ook heeeeel gaaf,, vermoeiend,, maar heeel leuk,, en je merkt echt dat je spieren krijgt in je armen,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Vet kan je mischien wat meer uitleg geven over "bodycombat"?
p.s. Hoe kan je nou wel bang zijn voor de pony's en niet voor paarden....
ik heb 2 jaar paardgereden, en ik weet eigenlijk ook uit eigenervaring dat ik ook bang was voor 1 zo'n klein pony'tje.. gemeen rotbeest, beet zowgauw je te dicht in de buurt kwam.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dit stond op internet,, gwn ff googlen,, staat heel veel,,
Wat is Body Combat?
Dit is een groepsprogramma op basis van bewegingen uit verschillende vechtsporten, waaronder karate, boksen, en tai chi.
Dit betekent dat er bij Body Combat niet alleen intensieve en explosieve, maar ook rustige en ontspannende bewegingen worden uitgevoerd, gericht op evenwicht, concentratie en coördinatie.
De combinatie van vechtbewegingen en fantastische muziek zorgt voor zowel een lichamelijke als een mentale uitdaging.
Wat bereik je met Body Combat?
Door het volgen van Body Combat verbetert u uw conditie. Bovendien bevordert Body Combat onder meer de vetverbranding.
Body Combat, iets voor mij?
Body Combat is geschikt voor deelnemers van ieder niveau, leeftijd of geslacht.
Het programma biedt voor iedereen voldoende opties om op eigen niveau mee te kunnen doen.
Ervaring op het gebied van vechtsport is bovendien niet nodig.
Alle bewegingen worden in iedere les opnieuw uitgelegd en er wordt heel veel aandacht besteed aan veiligheid en techniek. _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*