wel kut jaa dat nii mag ea
noujaa.. licht eraan welke klas/groep je zit
ik kan me nog wel herinneren dat er iemand
keer spreekbeurt over k3 gingen houden... _________________
Wij moeten een spreekbeurt doen met nederlands over opniebladen (vrij nederland, groene amsterdammer, elsevier )
minstens 4 blz, en 10 min vertellen
En ik moet volgende week woensdag een spreekbeurt doen over kernfysica van 50 min _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
haha , mocht willen dat ik het mocht voorlezen
het is een Spreekbeurt , geen Leesbeurt _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Arg, dat zeggen ze bij mij op school ook altijd: Neneneneeneene, het is geen léésbeurt.... Argh! Als een leraar dat nog 1 keer zegt dan sla ik hem met mijn profielwerkstuk zoals Aps zou zeggen... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
ik had me spreekbeurt over went was niet egt een spreekbeurt voor my heb alles erin verwerkt wat ik zelf wist enzo dus dat ging super makkelijk & een onderwerp daarvan ging over PB haha daar heb ik lekker veel minuten mee vol gekrege en iedereen keek egt zo van hoe kent die alles uit haar hoofd *unk.. _________________ No one can outrun their destiny..
wij moeten altijd zo een thema spreekbeurten doen over dieren of over een land ..we mogen echt NOOIT kiezen , laat staan dat ik dat es zou moeten voorstellen! _________________ Prison Break Ruuullzz!!
Break in, Break out
haha, wij moeten het altijd over een bepaald onderwerp doen, vorige keer moest het ovr de tweede wereld oorlog gaan , ik bdoel ik wil het liever over PB hebben dan kan ik eindeloos doorgaan =) _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
haha in de tijd dat ik spreekbeurten moest houden waren series als Prison Break nog niet eens bedacht...
En dan alsnog deed je het dan natuurlijk over je favoriete (huis) dier !
Maar kan het me goed voorstellen hoor dat je het niet over een tv serie mag doen, Prison Break is nou niet echt een goed onderwerp, ondanks dat het natuurlijk wel een super serie blijft! Maar toppie dat jij het wel mag doen, heb je er al een cijfer voor gekregen?