ik heb binnenkort een spreekbeurt over prison break ,
weet iemand nuttige info voor mijn spreekbeurt ...
ik weet niet als ik het beter in een ander forum topic kon vragen want ik ben net nieuw _________________ Prison break is cool xD
Nou der is dus wel genoeg informatie over PrisonBreak Ik neem aan dat je zelf ook gekeken hebt,.. Je hebt in ieder geval al een hele tijd nodig om het verhaal goed te vertellen En op de site zelf staat ook best wel wat Maar wat voor informatie heb je nodig dan? _________________
Je kan het hier wel vragen hoor, denk ik... Wat fritsel al zei, je hebt aardig veel tijd nodig om het verhaal helemaal goed te vertellen. Hoe groot moet de spreekbeurt zijn? En heb je al bedacht wat voor informatie je gebruikt, ga je de spelers beschrijven, ga je vertellen wanneer het op tv komt, ga je wat over de populariteit vertellen..enz..?
Ligt eraan bij welk vak je het vraagt hè Een vriendin van mij heeft een dvd van seizoen 1 van mij geleend, om een spreekbeurt voor CKV1 voor te bereiden. Zal ook wel aan je leraar liggen trouwens, 't zijn soms net kleine alleenheerschers... lol! _________________
Sorrie ik werk alleen voor de President
Maar spreekbeurt over een serie houden heeft nooit gemogen op scholen waar ik zat iig, moest altijd wel een diepgaander onderwerp hebben, iets dat iedereen ook kent natuurlijk. Series komen en gaan. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Haha, gaaf man! Ik wou dat wij dat mochten! Maar ja, wij mogen alleen maar presentaties houden over belangrijke onderwerpen. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...