Heel veel mensen hebben ook de tv aan als ze de pc aan hebben staan. Ikzelf heb ze 's avonds ook tegelijk aan, maar ik vroeg me af hoe dat hier zat Vandaar deze poll
Zit op mn kamer, heb alleen mn pc aan omdat ik geen tv heb _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik zet bijna altijd de radio aan ipv de tv als ik aan op de pc aan het werk ben. Ik kan er niet tegen als het helemaal stil is, maar als ik de tv aan heb wil ik steeds gaan kijken wat erop is dus dat schiet niet op, zeker niet als ik eigenlijk huiswerk moet maken _________________
Zet nooit tv aan, nieuws lees ik liever dan kijken, krijg je vaak meer feiten, series op tv zijn zwaar achterhaald vergeleken met Amerika... en ja om nou speciaal voor Dr. Phill de tv aan te zetten (waarin meerderheid van zijn patienten acteurs zijn).... nee dank je... _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Leeftijd: 108
Ja, mijn tv staat zo wat de hele dag op TMF. behalve als ik onder zit
Maar nu staat die dus op TMF _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik kan de tv wel aan zetten, maar daar heb ik niks aan. Ik zou hem alleen maar kunnen horen als ik hem heel hard zou zetten en kijken kan ik zowiezo niet, omdat ie in een andere kamer staat... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..