Bellick en Avocado zouden ook goed bij élkaar passen . _________________ Michael: "If you think I'm leaving my brother behind, you have massively underestimated me."
En daarbij geef je spoilers over afleveringen die nog niet in Nederland uitgezonden zijn. De enige plek waar dat kan is in het board Seizoen 2. Op die manier verpest je het kijkplezier van een ander niet, want niet iedereen kijkt met Amerika mee =)
Ik had ook nog niet gestemd, maar ik ga voor Michael en Sara. Ik vind hen gewoon zo leuk samen en het feit dat ze niet meteen in elkaars armen vliegen en nog lang en gelukkig leven is weer een leuke vinding van de schrijvers Ik hoop wel dat ze uiteindelijk aan het einde bij elkaar komen.
ze zegt alleen dat je hier aan het spoileren bent,, en dat er velen zijn die het via de tv volgen en niet downloaden (zoals ik) en het voor die mensen niet leuk is als het verteld wordt,,
daarvoor hoef je geen hekel aan elkaar te hebben,, dat heeft te maken met je aan de regels houden,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
michael en sara,al vind ik nika wel knapper,maar michael en sara passen gewoon bij elkaar. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.