Ze is in augustus bevallen van een dochter! verder is er nog niet echt wat over bekend hier de link:
http://i72.photobucket.com/albums/i195/muldy2/Babyannouncementtvweek.png _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Nou ik wil alleen maar zeggen :
Sarah , Gefeliciteerd met je dochtertje !
Veel geluk met s'n 3en _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Ja.. maar ze is nog niet op de set he er zyn nog twyfels over terug komen ja of nee.. nja dat heeft SWc zelf niet gezegd.. maar waarschynlyk komt ze terug Fox zegt er nie veel over en Nick Santora zei dat we nie te veel naar de geruchten moeten luisteren.. Aussiello zei dat ze niet terug zou komen ivm. met het kind.. maar dat is later weer een soort van tegengesproken door Fox.. nja je kan alle spoilers enzo er wel over vinden op het TWoP forum of andere forums ga die niet hier posten omdat een groot deel niet waar is.. en we niet zeker weten wat wel en niet waar is.. zoo heel verhaal.. kan het nie echt duidelyk uitlegge xD _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ten tweede: Kijk eens op deze 2 linken over Sarah. Het bericht is vrij recent. Ik begrijp er ff niets meer van. Producers en dergelijke vertellen dat ze in seizoen drie blijft, en Scheuring had het erover dat ze in seizoen drie een belangrijke rol had te vervullen:
Lees dit maar, heb het van een andere site geplukt:
Wie?
Het derde seizoen gaat 8 hoofdrollen hebben, inclusief nieuwe personages. Het grootste deel van de overlevende personages wordt bij elkaar gebracht en er zullen 1 of 2 nieuwe gezichten zijn. Eén van die nieuwe personages zal een vrouw zijn, die qua intelligentie gelijkstaat aan Michael en die een liefdesinteresse zal zijn voor 1 van de anderen (er wordt gegokt op Lincoln, aangezien de andere voortvluchtigen al een grote liefde hebben en Veronica dood is..). Scheuring liet ook weten: “En het zal lijken alsof ze eerst aan de goede kant staat, maar er zullen vragen zijn over of dat schijn is.”
Ook is er gezegd dat Scheuring erg blij is met William Fitchner, die Alexander Mahone speelt, waarmee hij een hint gaf dat Mahone terug zal komen in seizoen 3.
Over Sara Tancredi zijn vragen geweest over of ze dood zou gaan, omdat de actrice die haar speelt (Sarah Wayne Callies) zwanger is. Inmiddels is echter bevestigd dat zij veilig is. Ausiello zegt namelijk dat Scheuring haar niet zal vermoorden omdat hij gelooft dat Sara Tancredi een sterk onderdeel van de serie is. Wel zal ze de eerste paar afleveringen van seizoen 3 weg zijn, omdat Sarah Wayne Callies aan het eind van de zomer uitgerekend is, maar ze zal snel na de geboorte van haar kind weer terug zijn.
Scheuring zegt dat haar afwezigheid goed verklaart zal worden in de verhaallijn.
Er is gezegd dat van de aanwezige Prison Break-acteurs op het Paley Festival, niet iedereen seizoen 3 zal halen. De acteurs die aanwezig waren: Dominic Purcell (Lincoln Burrows), Sarah Wayne Callies (Sara Tancredi), Robert Knepper (T-Bag), Wade Williams (Captain Brad Bellick), Rockmond Dunbar (C-Note) and Amaury Nolasco (Sucre). Wie van hen het niet overleeft, zal waarschijnlijk in de laatste aflevering van seizoen 2 duidelijk worden.
Hoe?
Ausiello zegt: “Paul Scheuring heeft ook gezegd dat seizoen 3 een hele nieuwe manier van verhaal-vertellen zal hebben, dat ‘zich al begint te vertonen in de laatste afleveringen van seizoen 2’ en ‘enkele cliff-hangers zal hebben, waaronder een met Sara’.
Ik zou persoonlijk wel teleurgesteld zijn als het zo is, want ze is best goed! Maarja ik denk dat we snel zullen weten wat de echte berichten zijn denk ik _________________
Ik wil niet lullig zyn hoor.. maar dit is al oud er zyn intussen zoveel nieuwe spoilers, ik zit zelf op amerikaans forum! Er is een grote kans dat SWC niet terugkeert.. maar er zyn zoveel verschillende bronnen enzo. En Sara zou ook idd een belangryke rol spelen maar ze is net bevalle en tot ep. 7 of 8 zit ze er zowiezo al niet in.. maar die ene site is ook kut, want ze doen net alsof het al bevestigd is, terwyl nick sanotra zei dat we gwoon de geruchten moesten negeren er is dus nog niks bevestigd waar wy weet van hebben, hooguit de pb regisseurs etc.
volgende regel bevat een spoiler!!!!::::
SWC heeft wel voice-overs gedaan vor ep.3.. maar schynt dat we veel flashbacks te zien krygen..
spoilervry:
dit mag je hier niet posten want het bevat spoilers,volgende x eerst ff kyke by spoilers of andere topics _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Ik wil niet lullig zyn hoor.. maar dit is al oud er zyn intussen zoveel nieuwe spoilers, ik zit zelf op amerikaans forum! Er is een grote kans dat SWC niet terugkeert.. maar er zyn zoveel verschillende bronnen enzo. En Sara zou ook idd een belangryke rol spelen maar ze is net bevalle en tot ep. 7 of 8 zit ze er zowiezo al niet in.. maar die ene site is ook kut, want ze doen net alsof het al bevestigd is, terwyl nick sanotra zei dat we gwoon de geruchten moesten negeren er is dus nog niks bevestigd waar wy weet van hebben, hooguit de pb regisseurs etc.
volgende regel bevat een spoiler!!!!::::
SWC heeft wel voice-overs gedaan vor ep.3.. maar schynt dat we veel flashbacks te zien krygen..
spoilervry:
dit mag je hier niet posten want het bevat spoilers,volgende x eerst ff kyke by spoilers of andere topics
Daarom zeg ik dit ook: Ik zou persoonlijk wel teleurgesteld zijn als het zo is, want ze is best goed! Maarja ik denk dat we snel zullen weten wat de echte berichten zijn denk ik
De tijd zal het leren!!.
Haha, voor jou is het wel oud...niet voor mij, ik heb het de laatste tijd niet gevolgd, vandaar mijn reactie.....maar in ieder geval dankjewel Lana voor je antwoord. _________________
Oke.. mss kan je dan ook op andere forums ofzo gaan? doe ik ook, maar moet je wel engels praten maar das wel chill want dan ben je goed by alleen als je het leuk vind he _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Oke.. mss kan je dan ook op andere forums ofzo gaan? doe ik ook, maar moet je wel engels praten maar das wel chill want dan ben je goed by alleen als je het leuk vind he
Lijkt me een leuk idee, om op Engelse sites te "spieken", en mee te discussieren....Engels is geen probleem...Ga ik een keer doen....voorlopig heb ik aan dit forum genoeg "leesvoer", haha . Maar in ieder geval dank voor je goede tip! _________________
Ja schynt wel dat ze zo heet ja maar weet nie zeker of dat ook echt bevestigd is, want er is verder nog helemaal geen nieuws over dus weet 't nie zeker _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
maar in bericht dat ik laatst las staat dat ze Keala heet! en dat artikel is pas net uit _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Foto van dochter en SWC zelf volgens my is ze wel wat kilootjes aan gekomen mja is ook logisch _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?