De gedeeltes bij die aflevering lijken me geen van allen erg plausibel. Bellick die FBI-agent wordt??? Wah!
Editje: in de preview schijnt Bellick zowaar uit de gevangenis te zijn, maar ik zie nog steeds geen reden waarom T-Bag vermoord zou worden. Ik hoop dat het niet gebeurd :S _________________
OMG kun jij niet lezen? er staat T-bag word NIET!! vermoord omg
volgens mij kan jij niet lezen,
T-bag word vermoord.
haywire sluipt op een boot naar holland.
Michael en Sara geven toe aan hun wederzijdse aantrekkingskracht. En Michael, Sara, Lincoln en Kellerman nemen een trein naar chigago. _________________ Sucre: "I stand up in the middle of the night. You know, to shake hands with the president "
kijk onderaan bij de informatie van aflevering chigago
En gelieve een andere topic naam te gebruiken dan spoilers dit was niet aangenaam _________________ Sucre: "I stand up in the middle of the night. You know, to shake hands with the president "
Hij word volgens mij niet opgepakt hoor, volgens mij wordt ie neer geschoten _________________ Sucre: "I stand up in the middle of the night. You know, to shake hands with the president "
De gedeeltes bij die aflevering lijken me geen van allen erg plausibel. Bellick die FBI-agent wordt??? Wah!
Editje: in de preview schijnt Bellick zowaar uit de gevangenis te zijn, maar ik zie nog steeds geen reden waarom T-Bag vermoord zou worden. Ik hoop dat het niet gebeurd :S
tis echt zo.. ik ehb t gezien in een voorstukje (shame one me! ging per ongeluk ) mahone haalt m uit de gevangenis
Edit: laat maar.. heb over je editje heen gelezen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
mahone doet wel meer vage dingen..
dus dat zegt nog niet dat Bellick FBI-agent wordt.. misschien schiettie hem wel neer, omdattie te veel weet ('tis maar een sugestie) _________________ Love's A Cliché