Wat ik me al een poosje afvraag: Hoe kon Michael ineens bij Sara in de kapel komen? Dat ging nogal "makkelijk". En als dat zo makkelijk ging, waarom dan niet samen met Sara dezelfde weg terug?
Eerst dacht ik
WTF... rare fbi agent
alleen in seizoen 3 en 4 begint ie er echt bij te horen
en ik vind dat ie aan het eind van seizoen 4 echt bij het team hoorde, dat ze gewoon hun verleden achter zich gelaten hebben en door zijn gegaan
wel cool
Iedereen is trouwens vanaf seizoen 1 heeeeel erg veranderd.
In de serie zie je dat langzaam gebeuren en dan let je er ook bijna niet op.
Maar kijk nou eens naar een van de eerste afleveringen van seizoen 1 en een van de laatste van seizoen 4. En let dan vooral op michael en t-bag
Michael eerst heel braaf en bang.
en t-bag eerst heel slecht (nou denkt ie wel ff naar voordat hij iets doet ) _________________
Eerst dacht ik
WTF... rare fbi agent
alleen in seizoen 3 en 4 begint ie er echt bij te horen
en ik vind dat ie aan het eind van seizoen 4 echt bij het team hoorde, dat ze gewoon hun verleden achter zich gelaten hebben en door zijn gegaan
wel cool
Iedereen is trouwens vanaf seizoen 1 heeeeel erg veranderd.
In de serie zie je dat langzaam gebeuren en dan let je er ook bijna niet op.
Maar kijk nou eens naar een van de eerste afleveringen van seizoen 1 en een van de laatste van seizoen 4. En let dan vooral op michael en t-bag
Michael eerst heel braaf en bang.
en t-bag eerst heel slecht (nou denkt ie wel ff naar voordat hij iets doet )
Naja volgens mij was T-bag wel van plan om zijn leven te beteren, maar daar kreeg hij niet echt de kans voor.
Toen hij zich voordeed als Cole Pfeiffer merkte je wel dat hij echt zijn leven wou beteren.
Maar dat heeft Gretchen verpest.
sorry had denet per ongeluk idd verkeerde knop geklikt (new topic ipv post reply)
wow zeg dat was wel erg vet
ben ergens wel blij dat het afgelopen is, ik vond het helemaal geweldig, maar ik vond dit wel het slechtste seizoen. 1 en 2 vond ik even (super super) geweldig, maar 3 al minder.
Wat denk ik wel meer mensen denken is , hij had ook met een trucje die 2 draden elkaar kunnen laten raken en daarbij dus niet zelf dood hoeven gaan. Het idee van opoffering vind ik heel mooi, maar misschien had dat wat realistischer gekund.
Maarem, ik heb zonder ondertiteling gekeken enne, hoe zat het nou precies met Mahone? Hij stond dus wel aan de kant van Michael en de rest en niet aan de kant van de FBI? Was dat dan met dat bellen naar de FBI van 'ze gaan met een parachute!' een setup? Ik dacht eerst dat Michael Mahone niet vertrouwde en daarom zei dat ie met een parachute ging maar dat toch niet deed.
Dan zou Mahone nu alsnog weer de gevangenis in moeten toch..
anyway moet gaan hoi
Koenfey schreef:
Wat ik me al een poosje afvraag: Hoe kon Michael ineens bij Sara in de kapel komen? Dat ging nogal "makkelijk". En als dat zo makkelijk ging, waarom dan niet samen met Sara dezelfde weg terug?
ik heb het ergens anders ook al gezegd maar doe het hier toch nog maar eens. prison break zou prachtig geweest zijn zonder deze laatste twee afleveringen. het einde van afl 22 was fenomenaal, echt een geweldig emotioneel afscheid. en dat verneuken ze helemaal door deze twee brolafleveringen waar ontelbaar veel fouten in zitten. ciaoo
nogmaals goeie break.
in de NL subs staat trouwens dat die FBI-agent die sara arresteert wheeler heet, maar ik hoor toch echti ets van Wheely?
en over t-bag, ik denk dat hij uiteindelijk alsnog in fox river komt, omdat hij krantz heeft genaaid, bang is om vermoord te worden, en dus een overplaatsing aanvraagt
en michael is gewoon echt dood: Mahone komt echt niet naar Panama gevlogen om een zogenaamde mike-is-niet-dood-dekmantel op te houden, en sara gaat echt niet haar hand met zo veel gevoel over die grafsteen laten glijden
en als die niet dood is voor de echte eigenwijzen: hoop dan maar dat de schrijvers ook heimwee krijgen en dat er een seizoen 5 komt _________________ T-Bag: We're going together, like traffic and weather
en michael is gewoon echt dood: Mahone komt echt niet naar Panama gevlogen om een zogenaamde mike-is-niet-dood-dekmantel op te houden, en sara gaat echt niet haar hand met zo veel gevoel over die grafsteen laten glijden
Je snapt me niet
Ik bedoel dat michael's lichaam ( hij is dus dood) naar panama overgevlogen (of met een boot ) word door mahone omdat hij dan nog een connectie heeft bij de fbi waardoor hij zijn lichaam naar panama kan brengen om hem daar te begraven.
Lijkt me wel logisch dat michael in dat graf ligt.
En ik denk dus dat mahone daar voor gezorgd heeft omdat hij de enige is van "het team" die daarvoor kan zorgen _________________
ik geloof best dat Mahone dat gedaan kan hebben ja
maar ik doelde op e22 waar mahone weggaat van Lang om Michael te herdenken 4 jaar later. Ik bedoelde dat het me een beetje stug lijkt dat Mahone dit doet om een dekmantel te behouden
nog iets ontdekt in de final break: prospectie (ik heb latijn op school ) prospectie=vooruitblik
mahone en mike hebben het over de laatste deur, dat je die ook gewoon op kan blazen maar dat je dan wel dood kan gaan aan de 1200 volt, dit gebeurt nog echt ook
dan heb ik nog een vraag: in the final break speelt een negerin de vrouw van die vrouwelijk T-Bag/Daddy, maar ik vind die negerin verdacht veeeeel lijken op lutisha uit seizoen 1(veronica zou haar getuigenis opnemen totdat kellerman haar ontvoerde), meer mensen dit opgevallen? _________________ T-Bag: We're going together, like traffic and weather
ik bedoel dus dat zoals sommige beweren. dat michael dus nog steeds niet dood is...
en dat die grafsteen is zodat ze doen alsof michael dood is, om zo de fbi af te schudden(dekmantel)
maar beetje vreemd dat mahone helemaal naar die begraafplaats vliegt om een niet dode michael samen met sucre en de rest te herdenken, snap je?
zodat de fbi denkt: oooo hij is dood want ze herdenken em
snappez-vous
en oja, zitten ze wel in panama? want costa-rica wordt een paar keer genoemd in the final break? _________________ T-Bag: We're going together, like traffic and weather
ik bedoel dus dat zoals sommige beweren. dat michael dus nog steeds niet dood is...
en dat die grafsteen is zodat ze doen alsof michael dood is, om zo de fbi af te schudden(dekmantel)
maar beetje vreemd dat mahone helemaal naar die begraafplaats vliegt om een niet dode michael samen met sucre en de rest te herdenken, snap je?
zodat de fbi denkt: oooo hij is dood want ze herdenken em
snappez-vous
en oja, zitten ze wel in panama? want costa-rica wordt een paar keer genoemd in the final break?
ja maar het zou toch ook kunne, mahone, sarah, lincoln etc. niet weten dat micheal nog leeft, en dat micheal dat zo wil houden omdat hij bang is dat zij hem weer willen redden.
En zo kan ik nog wel 10 scenario's opnoemen waarvan mahone etc. niet weten dat die nog leeft.
Leeftijd: 108
ik denk dat als michael nog leeft en in de gevagenis
zit, het vast en zeker op het nieuws zou geweest
zijn _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
maar vond het wel mooi dat micheal zijn leven heeft gegeven voor
Sara en zijn kind ook al had hij nog paar weken/maanden eventueel
jaren te leven, dat zullen we nooit te weten komen
maar jah ergens een happy end maar ergens ook niet
ik verwachte ergens wel dat ofwel Sara ofwel Micheal het niet zo halen maarja
wat wel mooi was, was de videoboodschap van hem
en zeker wat grappig was:
Sara, je moet linc in de gaten houden
hij komt nog vaak in de problemen _________________
hij is toch onder de auto meegekomen naar binnen onder die van Wheeler
hoe kan hij dan terug komen met sara ? dat gaat toch niet (hoe gaat hij dan terug met dezelfde auto terug vertrekken? als die agent daar mss nog een halve dag rondloopt)
hij is ook dan via de auto naar de de kapel gelopen en daar heeft hij sare getroffen
hij moest wel een andere weg vinden _________________
Zou wel grappig zijn,
Maar ik denk niet dat sara wil dat hij zo word
En ik denk ook niet dat linc gekke dingen gaat doen.
Wat wel een grappig verhaal zou zijn is als kellerman de nieuwe general word en dat L.J en Michael Junior erbij betrokken worden. En hun moeten scylla dan kapot maken
Haha
Maar zoals het nu is vind ik het beter _________________
Leeftijd: 108
klopt!
nu moet ik ineens denken aan die fanfic haha xD
ben er helemaal nog niet aan begonnen ;o
naja. ik denk dat ik er vandaag aan ga beginnen _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.