Ik heb zojuist de allerlaatste aflevering/film van Prison Break gezien, en ik vond het prachtig!
De hele aflevering door spanning en sensatie, precies zoals het zijn moet.
Ik ben blij dat Sara het gered heeft en dat Michael's plan gelukt is.
Hoewel ik eerlijk gezegd toch een brok moest wegslikken toen ik door had dat Michael zijn leven heeft opgeofferd voor Sara en zijn kind. Trieste momenten en ik leefde helemaal mee.
Jammer dat Prison Break nu helemaal voorbij is, prachtige en een emotionele einde, zoals ik had verwacht.
Ik vond het juist een mooi einde
Precies wat jij zegt Dunasoft, een mooie aflevering en een geweldig einde van de serie.
En dat Michael ze leven heeft opgeofferd, vind ik alleen maar mooi:)
Tuurlijk was het leuker geweest als Michael bleef leven maar je kan niet altijd een happy end hebben, zo is het echte leven ook niet.
Jammer dat dit nu dan toch echt het einde is 4 Jaar Prisonbreak.. Maar heb er van genoten! _________________
Ik heb hem ook net gekeken en vond het ook een geweldige film, maar ik vind het nog steeds heeeeeeel KUT dat Michael dood is. Het einde was ook weer behoorlijk emotioneel. Echt jammer dat het nu definitief voorbij is, maar het blijft de beste serie ooit.
Nou wachten op de dvd's van s4 en de film. En we kunnen nog wachten op de prison break game die er als het goed is zit aan te komen
Hoop toch wel stiekem dat er een spin-off komt voor Gretchen _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Laatst aangepast door Michael Scofield,PB op ma mei 25, 2009 1:29 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Ik heb hem ook net gekeken en vond het ook een geweldige film, maar ik vind het nog steeds heeeeeeel KUT dat Michael dood is. Het einde was ook weer behoorlijk emotioneel. Echt jammer dat het nu definitief voorbij is, maar het blijft de beste serie ooit.
Nou wachten op de dvd's van s4 en de film. En we kunnen nog wachten op de prison break game die er als het goed is zit aan te komen
Hoop toch wel stiekem dat er een spin-off komt voor Gretchen
Nope, gaat niet door, bedrijf is failliet gegaan en alles is geannuleerd.
Nu maar op zoek naar een andere goede/verslavende serie denk ik... :p _________________ - Prison Break
- 24
- Heroes
- CSI (las vegas, miami en new york)
zou iemand mij ook een PM kunnen sturen aub want vind de laatste afleveringen/film nergens op het net
dank je _________________ The only thing harder than breaking out is breaking in
Hoop toch wel stiekem dat er een spin-off komt voor Gretchen
Nope, gaat niet door, bedrijf is failliet gegaan en alles is geannuleerd.
Klopt, maar een ander bedrijf heeft het toen overgenomen en op 28 april 2009 was er bericht gekomen dat de game bijna klaar is en hij moest alleen nog afgerond worden. Bericht staat bij "aankondigingen" en dan bij prison break game. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Maar er zit niet veel verschil in als je met of zonder film kijkt vind ik.
Zonder film was het einde erg goed.
Maar met film niet echt veel beter.
Maar ook weer niet minder.
Goeie punten in de film:
Trouwerij
Gretchen die Sara helpt.
Dvd van michael.
Rol van mahone was goed aan het einde
T-bag en the General
Minder:
Michael is niet bij de geboorte van zijn zoon.
Het gebeurt veel te snel vergeleken met de andere ontsnappingen.
En Linc, sucre en mahone toonden niet veel emotie toen ze hoorden dat michael niet meer kwam.
Nou had mahone dat al in zijn achterhoofd
Maar sucre en linc niet.
Had toch een ergere en emotionelere reactie van hun verwacht.
En geen begravenis
Maar de film was verder wel goed.
Voor mij niet het hoogtepunt van alle seizoenen maar wel eeerruuug goed _________________
Mooi einde, maar toch klote.. Hoopte toch echt dat die deur alsnog open zou gaan:p Ook vond ik het jammer dat we bijv. niet hebben kunnen zien hoe Mahone+Lang bij elkaar zijn gekomen, hoe the General de doodstraf kreeg etc..
Veel dingen waarop we gehoopt hadden kwamen niet...
Maar ik denk ook dat het de bedoeling is van de makers dat we onze eigen fantasie daarvoor moeten gebruiken. _________________
hoe is michael nu precies dood gegaan.ik ga binnenkort met mijn zusje de film bekijken,maar wil me wel alvast voorbereiden op de dood van michael..had die bloedneus ermee te maken die hij weer had in het laatste deel?en is het erg emotioneel..ben benieuwd _________________ i love prison break
hoe is michael nu precies dood gegaan.ik ga binnenkort met mijn zusje de film bekijken,maar wil me wel alvast voorbereiden op de dood van michael..had die bloedneus ermee te maken die hij weer had in het laatste deel?en is het erg emotioneel..ben benieuwd
Ik zou je aanraden om gewoon weg te kijken zo is de verassing groter _________________
Het heeft te maken met wat lincoln gelukkig niet heeft gekregen in seizoen 1.
Oohh dat is wel hard
Laten we maar zeggen dat hij zich opgeofferd heeft _________________