Wie wil de film The Day The Earth Stood Stillzien?
Ik wil hem zien hij lijkt me echt super vet.
Wie wilt hem nog meer zien.
Vertel hier het en waarom _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Weet niet als ik een link mag plakken maar heel stiekum dan: *kuch*
Quote:
The Day The Earth Stood Still Trailer
Geplaatst op 04-07-2008 om 01:06 door Chris
In de remake op de gelijknamige sci-fi klassieker uit 1951 bezoekt het buitenaardse wezen Klaatu (Keanu Reeves) met een gigantische robot genaamd Gort de aarde. Ze hebben een belangrijke boodschap voor alle wereldleiders. Buitenaardse beschavingen houden de aarde al een lange tijd in de gaten en de manier waarop de mensheid met de natuur om gaat, baart hen zorgen.
The Day The Earth Stood Still draait vanaf 11 December in de Nederlandse bioscopen
*kuch*trailer*kuch* _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Ik wil hem ook zeker zien, ben hem nu aan het downloaden, maar zal wel rot kwaliteit zijn.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Greetz _________________ Lincoln: "We did this to you, We did this.."
Is een goede film heb ik gehoort bij mij download ie inmiddels _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Heb hem gedownload, geen probleem met engels, dus ook geen subs nodig, maar vindt hem niet super..
Tenminste niet voor de ophef die er over gemaakt is.
Zal binnenkort nog wel ff wallpaper maken _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design