Ik dacht, laat ik hier gewoon een nieuw topic voor beginnen...
Quote:
Just over a month ago we brought you our exclusive story about Fox Home Entertainment's July 21 direct-to-video release of Prison Break - The Final Break. This post-series wrap-up story warns you to "prepare yourself for the truth," and will be available in both high definition Blu-ray Disc and standard DVD formats. Fox has now officially announced the title, in both versions, to retailers and confirmed all the information (contents, extras, specs, pricing) that we've previously reported. In addition, we've gotten a first look at the box art for both the Blu-ray and DVD packages. Enjoy!
Wat vinden jullie? Ik vind ze een klein beetje lelijk om eerlijk te zijn.
Die gezichten van Mike & Linc vind ik wel gaaf gedaan kijk die ogen, maar ik vind die achtergrond onwijs simpel, gwn een wit vlak met prison bars erdoorheen.
Anyways, deze staat in mijn kast zodra die uitkomt _________________ Meest gehaatte forum member.
Leeftijd: 108
wtf.
dat ziet er echt heeeeeul raar uit!
o.o ik vind die totaal niet mooi xD
haha.
jammer dat ze voor het laatste
seizoen niet iets beters konden
maken. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik vind Sara er vet gaaf op staan
Die hoofden vind ik wel een beetje apart
Had van mij wel anders gemogen.
en over de achtergrond,
Kan niet beter !
ik hou ook niet van drukke achtergronden,
lekker rustig is ook wel cool
7,5 voor de cover
als die hoofden van micheal en linc er niet in hadden gezeten of ergens anders waren
kreeg die van mij een 10 +
en over "prepare yourself for the truth"
Ik ben er klaar voor
als het maar niet nog erger word dan dat linc en mike geen echte broers zijn.
Ik wil de waarheid best weten zolang alles maar een beetje leuk en duidelijk blijft.
En dan nog ff een vraagje :
Die film komt op tv, dan kun je hem daarna kopen op dvd zonder extra's ? en op blu-ray met extra's ?
Dus als de blu-ray uit is kun je pas met extra's kijken/downloaden ? _________________
Vind hem zoals ik 3 dagen geleden ook al zei;
Crap.
Dit kan ik ook, stelt geen bal voor, en kan bijna elke amateur.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Season 4
Vind hem zoals ik 3 dagen geleden ook al zei;
Crap.
Dit kan ik ook, stelt geen bal voor, en kan bijna elke amateur..
Inderdaad, even een dagje foto's maken op bijvoorbeeld een greenscreen (dat is wel het makkelelijkste voor knippen en plakken. En dan diezelfde avond nog de cover in elkaar zetten. De achtergrond heb ik in minder dan 5 minuten compleet nagemaakt als ik zou willen. Dan nog even sara erin plakken, en die hoofden zijn niet veel moeilijker... Ik denk dat als ik die foto's zou hebben ik in minder dan 1 uur die cover af zou hebben.
Het maakt niet uit hoeveel tijd er aan besteed word
maar hoe die er uiteindelijk uitkomt te zien.
En zonder die hoofden erin had ik hem geweldig gevonden, ook al lijkt het zo simpel _________________
Scofield en Burrows moesten ook in zijn geheel erop staan
Weet iemand wanneer cover 5 ( disc 5 ) uitkomt van season 4 _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Te simpel gedaan met photoshop, dat kan iedereen, met clone stamp kom je een heel eind. het had beter gekunt. Ik vraag me af of dit wel de orginele DVD cover gaat worden aangezien er diverse in omloop zijn. De voorkant zegt toch meestal iets over een seizoen of film, daar zie ik in deze cover niets van terug. Als dit de dvd cover is dan houd dat in dat Linc en Michael dus blijven leven. Eerder zag ik dat er 1 dood ging. Klopt dus niet veel van. En sarah met een pistol? hoort dat niet in de afleveringen van morgen te zitten? In de Final Break zit ze toch in de gevangenis? ...
Kijk naar de promo poster.. die is wel even anders dan deze in elkaar geflanste in 5 minuten gephotoshopte dvd cover. Ik denk ook niet dat ze nu al een DVD cover gaan vrijgeven van iets wat nog lang niet uitkomt. Okay 26 mei, maar de release van de DVD is pas in Juli
Morgen eerst de laatste 2 episodes en dan 26 mei de rest. maar deze dvd cover slaat echt nergens op en volgens mij heel erg fake. Ik dacht dat ze dat alleen met games deden, maar blijkbaar dus ook met DVD's _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Ja Amerika doet alles, dvd, cd's en zo kan je nog wel even doorgaan _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Ja Amerika doet alles, dvd, cd's en zo kan je nog wel even doorgaan
???
Ik had het over zogenaamde releases van bijvoorbeeld GTA IV, er verschenen video's op Youtube met mensen die zogenaamd beweerde dat ze de nieuwe IV al hadden, ze toonden Game hoesjes en zogenaamde game dvd's van de game GTA IV terwijl ie nog geen eens uit was, en het was dus fake. dat bedoel ik, dus dat heeft ff niets met Amerika te maken waar jij het over hebt. _________________
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Ik leg het uit, het gaat over de dvd hoes van zogenaamd Prison Break The Final Break en ik leg uit dat er heel veel van in omloop zijn net als dat met GTA IV is gebeurd alleen gebeurd dit vaker met games en is dit de eerste keer dat ik dat bij een DVD zie gebeuren.. vind het wel behoorlijk dat er meteen ontopic wordt geroepen. Niet op elke slak een korreltje zout gaan leggen _________________
Leeftijd: 108
john heeft gelijk.
als minicooper zegt dat je ontopic moet
gaan. moet je ontopic gaan.
ga er dan niet mee in discussie. daardoor
ontstaan die meningsverschillen iedere
keer.
gewoon ontopic gaan. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
edit door kimm. : dit gedeelte van het bericht is verwijderd
omdat het ongepast is en niet hier hoort.
-moderator team
minicooper schreef:
De extra's die op de blu-ray komen
zou je die ook kunnen downloaden als de blu-ray uit is?
vast wel. Ik verwerk ze in ieder geval wel in mijn dedicated video die 1 augustus uitkomt
goh over wie zal dat nu eens gaan? ik zal de naam maar niet noemen, voordat ik zo weer allemaal haat comments krijg.