Als dat kindje de prisonbreak afleveringen van zijn vader ziet dan kan ie volgens mij pas zien wat voor ontzettend vette man zijn vader is. _________________ Do you...?
Vertellen jullie mij eens wat er nu zo knap is aan deze man?
Ik snap het echt niet iedereen is zo gek op hem en vinden hem sexy enz.. maar ik snap het niet ik vind hem niet aantrekkelijk en al helemaal niet sexy xD
ik vind hem wel goed spelen ... _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
Tja, wij van het andere geslacht snappen niet dat Wentworth zo 'lekker' is (KIJK ALSJEBLIEFT NIET IN MIJN PROFIEL VOOR ADRESSEN OM EEN AANSLAG OP MIJ TE PLEGEN AUB!!) .
Ik vind hem wel een maf ventje, hij speelt z'n rol goed. _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
ik snap idd niet waarom veel meisjes/vrouwen voor Robert Knepper kunnen vallen
Als het om Wentworth gaat daarentegen... _________________ T-bag: And when I get out of here, and I will get out of here someday, don't think I won't remember what your frontsteps look like, Suzan.
Ik snap het echt niet iedereen is zo gek op hem en vinden hem sexy enz.. maar ik snap het niet ik vind hem niet aantrekkelijk en al helemaal niet sexy xD
Dat vraag ik me ook af. Dat heb ik ook bij Wentworth. Vind ik ook niet aantrekkelijk......sommige meiden kijken alleen PB omdat er een "lekker ding" in speelt.......nou vraag ik je! Zijn een beetje van lotje getikt........
Dat vraag ik me ook af. Dat heb ik ook bij Wentworth. Vind ik ook niet aantrekkelijk......sommige meiden kijken alleen PB omdat er een "lekker ding" in speelt.......nou vraag ik je! Zijn een beetje van lotje getikt........
Oja: DavidoS: grappig onderschrift, leuke!
o maar went is toch wel lekker or. _________________