Ik heb een paar dagen geleden een Robert Knepper/Prison Break hyve aangemaakt. Om deze hyve staande te houden heb ik nog heel veel leden nodig.. dus voor diegene die belangstelling heeft.
robertknepperfanclub.hyves.nl _________________ Michael: P.I pays 19 cents an hour.
Tweener: That's slavery yo!
Michael: That's prison yo..!
T-Bag is de meest fascinerende persoon uit de serie. Hij is zo verknipt geraakt door zijn jeugd. Want ik weet bijna wel zeker dat hij niet zo gestoord zou zijn geweest als hij op een normale manier was opgegroeid. Hij is heel gemeen, stiekem, gluiperig, achterbaks... maar op sommige momenten ook heel kwetsbaar. Hij is geen standaard slechterik. Hij is ook gewoon maar een verbitterd mens.
Ik weet niet hoor, volgens mij is T-Bag gewoon tamelijk verknipt. Er zit niet veel verbitterd mens daarbinnen. Zijn manier van overleven is door achterbaks en duivels te zijn. Misschien omdat hij niet anders geleerd heeft in zijn jeugd, ik weet het niet. Maar er moet al een vonkje psychopaat in gezeten hebben om het zo erg te hebben laten worden. _________________
Ik vind T-Bag helemaal geweldig, hij is zo geniaal. Het mooiste is dat er in elke serie minstens één 'Bad Guy' moet zitten en die gaan ,bijna, nooit dood. Hopelijk redt T-Bag het dus tot het einde:) _________________ Do you...?
Laatst aangepast door Snickel op di sep 09, 2008 1:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Nou, ik denk toch echt het personage...
Knepper is hartstikke leuk, maar het dierlijke karakter dat hij T-Bag geeft, geeft mij dan weer helemaal de kriebels...
Heb je dat stukje in de extra's op de laatste DVD van seizoen 1 gezien, dat Knepper uitlegt hoe hij Theodore speelt? De dierlijke aspecten die hij hem geeft. Het is een briljante acteur, op die manier iemand neerzetten, heel erg doordacht.
Als je foto's van Knepper ziet, zie je niets van T-Bag, respect!
Je verwoord precies wat ik bedoel! Ik had Extra's ook bekeken, en ben helemaal onder de indruk van hoe die man nadenkt over zijn rol. Ook het verschil tussen Knepper tijdens de extra's en hoe Knepper is in zijn rol, maken het nog duidelijker hoe fantastisch hij acteert.
T-Bag is de meest fascinerende persoon uit de serie. Hij is zo verknipt geraakt door zijn jeugd. Want ik weet bijna wel zeker dat hij niet zo gestoord zou zijn geweest als hij op een normale manier was opgegroeid. Hij is heel gemeen, stiekem, gluiperig, achterbaks... maar op sommige momenten ook heel kwetsbaar. Hij is geen standaard slechterik. Hij is ook gewoon maar een verbitterd mens.
Zijn rol is inderdaad fascinerend, ik denk zelf ook de woorden, gluiperig, sneaky, en tikje gestoord wel goed bij hem passen.
De rol die hij bekleed is verder wel goed ik vind het opzicht wel relexed dat hij nog steed in de serie is bepaalde stukken maakt hij het wel spannend.
Knepper is helemaal geschikt voor de rol van T-Bag. Ik denk dat hij toch wel een van de sleutelfiguren is die de serie heeft gemaakt tot wat 'ie nu is.
Na Michael Scofiel is hij toch echt de slimste van het stel. Hoe hij zich indekt en iedereen voor het blok zet... Meesterlijk! _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sucre: 'Welcome to Prisneyland, Fish'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
masterlijke gozer _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
T-Bag is geweldig. In seizoen 1 met zijn slaafjes en inteelt gedrag. Hij weet zich er mooi tussen de mengen bij de ontsnapping en erna weet hij zich met 1 hand te redden en niet gepakt te worden, terwijl hij als enige geen plan heeft. hij komt in sona en ook hier krijgt hij het weer voor elkaar door hielentelikken. na sona heeft hij weer een troefkaart, het vogelboek, in handen en bij Gate denk je dat hij een goed man gaat worden maar doro the Company veranderd ie weer in het beest en krijgt uiteindelijk zijn verdiende loon. Het is gewoon maaaster dat hij met een beetje geluk zich overl uit weet te redden met zijn gladde accentje:P _________________ T-Bag: We're going together, like traffic and weather
Robert Knepper has now been upped to series regular on Heroes!
As previously reported, Knepper has signed on to play Samuel, the leader of a traveling carnival of heroes who will attempt to recruit more of our favorite heroes into his group.
Knepper was originally signed for six episodes but now will be a regular on the show. Congrats to him! Are you planning on watching Heroes? The Redemption Volume kicks off with a two-hour premiere on Monday, September 21 on NBC.
Ben echt blij dat ik ben begonnen met kijken naar Heroes, ik wist dat hij in een paar afleveringen zou gaan spelen, maar dat hij nu een vaste rol krijgt vind ik SUPEEEEERR
ik ga over 2 maand s3 kopen en s4 zal er wel vlak achteraan komen, want in de VS werd ie gelijk na s3 uitgezonden. Ben erg benieuwd naar Knepper in Heroes.
Zijn er nog meer mensen die Heroes kijken ??? _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Leeftijd: 108
ik heb een paar afleveringen van heroes gezien.
maar moet nog steeds de hele serie kijken xD
ik wist niet dat hij in heroes speelde ;o _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wat ik van T-Bag weet is dat ie leerlingen van een universiteit te grazen heeft genomen. Universitaire lui zijn echt wel ouder dan 16, wat dus het hele pedo-gedoe een beetje onderuit haalt
Niet dat ik pedo's wil verdedigen, absoluut niet, maar pedo's hebben meer iets met kleine kinderen
Feit blijft dat T-Bag een smeerlap is, maar toch wordt ie meer en meer een van mn favorieten
Ik ben net klaar met kijken naar seizoen 2, heb 3 hier naast me liggen, dus ik kan niet wachten om te zien wat er met hem gebeurt!
Fantastisch geacteerd door Knepper, hulde! _________________ Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.