ja ik vind het ook wel goed idee maar is de bedoeling dat we dan verder gaan of overnieuw beginnen? bedoel je alleen bij die verhalen of ook de ander topic's? _________________
Leeftijd: 108
Ja de laatste keer dat ik nieuwe topics aan het gemaakt zyn we opnieuw begonnen. Maar verder gaan is ook een optie. Moeten we even kyken.
Maar sommige topics hebben dat gewoon niet nodig om opnieuw te beginnen of een nieuw topic te krygen want die zyn zo wie zo al overzichtelyk Ik zal nog eens overleggen met een andere mod. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik zou suggereren om terug die PB-afleveringen hier te plaatsen ! Zou zalig zijn zeker als die met ondertiteling zijn (hoeft niet perse ) _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Kan niet, ivm copyright, en is heel veel gedoe. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Bovendien is brein redelijk actief op grote sites als deze, met 10/100 tallen bezoekers. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
is het misschien een idee om de afmetingen van
banner aan te passen?
ik vind het eerlijk gezegt echt ver-schrik-kelijk om
zo klein te werken.
ik weet niet of er een reden zit achter die 400x90
maar ik zou het fijn vinden als het nogal stukje groter
werd. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Jah vind het eigelijk ook best irritant als ik een banner wil maken....,
maaar aan de andere kant is het wel overzichtelijker.
Ik zie wel eens op andere forums dat ze echt lompe banners hebben, daar valt je bericht gewoon niet meer op vanwege die lompe banners..,
dat moeten we dan ook weer niet hebben........ toch ?! _________________