In een uitgelekte e-mail naar Wentworth Miller is naar voren gekomen dat er plannen zijn om, tegen eerdere berichten in, een vijfde seizoen van Prison Break te maken.
Er is nog erg weinig bekend over het eventuele 5de seizoen, maar uit de uitgelekte e-mail bleek dat er toch serieus wordt nagedacht over een vijfde seizoen.
Zou het komen door alle boze brieven die Fox sinds de aankondiging dat seizoen vier het laatste seizoen zou zijn heeft ontvangen?
In een uitgelekte e-mail naar Wentworth Miller is naar voren gekomen dat er plannen zijn om, tegen eerdere berichten in, een vijfde seizoen van Prison Break te maken.
Er is nog erg weinig bekend over het eventuele 5de seizoen, maar uit de uitgelekte e-mail bleek dat er toch serieus wordt nagedacht over een vijfde seizoen.
Zou het komen door alle boze brieven die Fox sinds de aankondiging dat seizoen vier het laatste seizoen zou zijn heeft ontvangen?
Een uitgelekte e-mail nog wel.. een 5e seizoen van PB jazeekr daar is genoeg over te speculeren. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ik HOOOOOOOOOP het zo maar ik betwijfel of ze het zullen doen, want dan moet Fox het ook willen uitzenden. Is er misschien een datum bekend van wanneer die mail is verzonden?? _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Sorry voor de dubbelpost maar ik kan niet op de Edit knop klikken van m'n vorige bericht.
@ minicooper
Ik zie net je verborgen bericht en ik denk dat je gelijk hebt
was ook even blij voor 1 minuut _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik HOOOOOOOOOP het zo maar ik betwijfel of ze het zullen doen, want dan moet Fox het ook willen uitzenden. Is er misschien een datum bekend van wanneer die mail is verzonden??
Ik ben ook aan het zoeken naar wat meer info, en ook op de pagina in het frans maar het zou uitermate fantastic zijn man. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ja 1 april idd
De kijkcijfers daalde in amerika dus dit zou het laatste seizoen worden, wtf willen ze nog in seizoen 5 gaan doen?
Wij vinden seizoen 4 als fans heel erg gaaf, maar de 'algemene beschaving' schijnbaar niet, en een seizoen 5 komt er echt niet hoor, trust me, lijkt me heel sterk
Maar stel dat et waar is is et gwoon ook slim om die geruchten de wereld in te werke omdat dan de laatste afleveringen ook spannender worden want dan weet niet cker of alles afloopt _________________ frustration must be killing you
Hoop niet dat ik mensen te ongelukkig hiermee heb gemaakt..
Vanwaar de vraag wie ik ben?
misschien inderdaad voor sommigen iets teveel korreltjes zout op de open wond, genaamd, het einde van PrisonBreak...
MiniCooper, jij ja, had voorgesteld een 1 april grap uit te halen. Dacht er zelf voor andere sites van mij ook al een tijdje aan, maar aangezien ik niet op hoog niveau kan designen of scripten (besteed ik meestal uit), was dit de makkelijkste manier...
Daarnaast zat ik met een kater achter mijn pc, dus kwam ik niet verder dan deze doorzichtige grap..
Ben blij dat een aantal het nog kan waarderen
veel sterkte gewenst aan de gene die dat niet kan..
Ik had geen reacties gekregen op mijn bericht dus ik dacht... dit zal wel niets worden.
Alleen toen ik op 1 april deze topic las.... tja...,
moet gewoon de grap zijn.
Had expres nog een verborgen bericht gedaan om de boel niet meteen te verpesten...
Maar er zitten hier wel een aantal slimme mensen die het al doorhadden.
Haha
Als ik vantevoren geweten had dat jij er wel zin aan had, had ik wel willen helpen...
Om het nog geloofwaardiger te laten overkomen...
maargoed,, achteraf hè xD _________________